Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:27:24 GMT

آینده تیم‌های پایه در انتظار تصمیم فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۸۱۰

آینده تیم‌های پایه در انتظار تصمیم فدراسیون کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با تمام فراز و نشیب های قبل و بعدش به پایان رسیده و فدراسیون کشتی یکی از مهمترین برنامه های سالجاری خود را پشت سر گذاشته است. رویدادی که خیلی از برنامه های فدراسیون مشروط به برگزاری آن بود و حالا متولیان فدراسیون می توانند با خیالی آسوده و دور از هرگونه نگرانی به وضعیت تیم های پایه رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طی روزهای اخیر شاهد برپایی اردوهای تیم های کشتی آزاد و فرنگی رده امید هستیم و حتی برنامه های آماده سازی تیم های ملی بزرگسالان هم مدون و آماده اجراست، اما با این وجود هنوز خبری از زمان آغاز برنامه تیم‌های نوجوانان و جوانان نیست.

نکته مهم اینجاست؛ بارها از اعضای کادرهای فنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر سوال شده که برنامه این تیمها چه زمانی آغاز می شود؛ اما این سوال به یک پاسخ مشخص و واحد ختم شده که نشان می دهد فعلا همه چیز در بلاتکلیفی است.

گویا اعضای کادر فنی تیمهای جوانان و نوجوانان هنوز در خصوص ابقا در مسئولیت های خود یا قطع همکاری با فدراسیون کشتی اطمینان خاطر ندارند و فدراسیون هم فعلا در این خصوص اظهار نظررسمی و مشخصی نداشته است.

به هر حال کادر فنی تیم‌های پایه معتقدند برنامه های آنها برای حضور در رویدادهای آتی آماده ارائه به فدراسیون کشتی است، اما هنوز متولیان فدراسیون از آنها برنامه‌ نخواسته اند و اصلا مشخص نیست سرنوشت این تیم‌ها به کجا ختم خواهد شد.

کد خبر 4733872 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی فدراسیون کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی قهرمانی آسیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام