Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استاندار تهران از واگذاری 100درصدی واحد‌های مسکن مهر تا سال 1399خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی بند پی در پایان هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه بررسی معضلات و مشکلات زیرساختی مسکن مهر در سطح استان تهران به ویژه برای معلولین در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه تصمیمات خوبی در جهت تسریع واگذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقرر شد سازمان آب و فاضلاب نسبت به تامین انشعاب واحد‌های مسکن مهر پردیس در اسرع وقت اقدام کند و تامین زیرساخت‌ها نیز در حوزه برق انجام شود.
وی ادامه داد: البته مدیران عامل شرکت‌های توزیع و انتقال برق و یا نمایندگان آن‌ها در جلسه امروز حضور نداشتند که مقرر شد این موضوع در نامه‌ای به وزیر نیرو اعلام شود.
بندپی اظهار کرد: بی تردید متقاضیان مسکن مهر از اقشار متوسط به پایین جامعه هستند که تمام دارایی و سرمایه خود را برای این مسکن‌ها داده‌اند لذا نیاز است که در جلساتی که موضوع بررسی زیرساخت‌های مسکن مهر است حتما نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در پرند در حوزه زیرساخت‌های برق 40درصد کار انجام شده و 60درصد باقیمانده است افزود: باید در اسرع وقت نسبت به تامین برق در این محدوده اقدام شود. در پردیس با توجه به همکاری‌هایی که توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده است کار به خوبی پیشرفته است، در اندیشه نیز مشکلی نداریم.
وی تاکید کرد: در شهرستان پیشوا و مسکن مهر معلولین، برای 250واحد قرارداد سه جانبه‌ای میان متقاضیان، پیمانکار و راه و شهرسازی بسته شده که متاسفانه پیمانکار در این پروژه حاضر به واگذاری نشده است. بر همین اساس مقرر شد که توسط محاکم قضایی و شورای تامین شهرستان، پیمانکار ملزم به واگذاری این واحد‌ها شود.
به گفته بندپی، 125واحد در پرند نیز متعلق به معلولین بهزیستی بود که تاکید شد این واحد‌ها تا پایان مهر امسال به متقاضیان واگذار شود.
به گزارش ایسنا، استاندار تهران در خصوص زمان واگذاری کامل مسکن‌های مهر به متقاضیان در سطح استان تهران گفت: در حال حاضر در اندیشه 100درصد واحد‌های مسکن مهر تحویل متقاضیان شده، در پرند 77درصد، در پردیس 43درصد و واحد‌های در اختیار راه و شهرسازی نیز تا 91درصد تحویل متقاضیان شده، به این ترتیب به صورت میانگین در استان تهران 76درصد واحد‌های مسکن مهر تحویل متقاضیان شده و تا پایان سال جاری متوسط تحویل این واحد‌ها به 90درصد می‌رسد و پیش بینی می‌کنیم در سال 99، 100درصد این واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • متقاضیان خانه بخوانند / مسکن کارگری به کجا رسید؟
  • واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی
  • خبر خوب به متقاضیان خانه؛ مسکن کارگری در راه است؟
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن