Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:21:40 GMT

تأسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۷۱۶

تأسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم پیگیری دانشکده هنر در این استان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام فاضلی زاد در گفتگو با مرصادنیوز در خصوص فعالیت دانشکده علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اظهار داشت: مصوبه شورای عالی اداری که یک مصوبه کشوری است که در این مورد اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: طبق مصوبه مذکور باید تمام دانشکده های زیرمجموعه وزارت خانه های دولتی یا تعطیل و یا به بخش خصوصی واگذار می شدند.

این مسئول بیان داشت: مصوبه شورای عالی اداری یک مصوبه کشوری است و استان اختیاری برای اجرای آن ندارد.

فاضلی زاد در پاسخ به اینکه چرا روند خصوصی سازی برای این دانشکده اجرا نشده است، گفت: واجدالشرایطی برای این موضوع وجود نداشت و تنها یک مورد متقاضی در این زمینه داشتیم که به دلیل اینکه شرایط واگذاری محقق نشد، این اتفاق صورت نگرفت.

وی تاکید کرد: اصلح این است که دلسوزان فرهنگ و هنر استان و کسانی که دغدغه این موضوع را دارند، به جای اینکه به فکر تشکیلات جایگزینی چون دانشکده فرهنگ و هنر که با این مصوبه شورای عالی اداری کشور مواجه شد، مانند سایر استانها پیگیر ایجاد و اجرای دانشکده هنر در ذیل دانشگاه های مادر چون دانشگاه رازی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: ۶۰۰ مرکز در کشور مشمول مصوبه شورای عالی اداری  شدند و این مرکز نیز یکی از این مراکز است.

این مسئول ادامه داد: در کنار مرکز فرهنگ و هنر، مرکز میراث بیستون میراث فرهنگی، مرکز بنیاد شهید، مرکز دادگستری و...از دیگر مراکزی است که بنابر مصوبه مذکور تعطیل شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • شورای اداری ایتان کرمان