Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:52:40 GMT

برگزاری جشن عاطفه ها در بیش ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۸۳۱۸

برگزاری جشن عاطفه ها در بیش ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر

حسینی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در ۹۰۰ مدرس در سطح استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،غلامحسین حسینی، سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر صبح چهارشنبه ( ۱۰ مهر) در آئین جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه ها فرصت و تمرینی برای نوع دوستی است که توسط کمیته امداد طی بیش از دو دهه نهادینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر این جشن برگزار می شود برای این است که نوع‌دوستی را پاس بداریم و شوق و مهر عاطفه ها را به اشتراک گذاریم.

 

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امسال دانش آموزان استان بوشهر، ۴۱۰ میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کرده اند که نشان از هم نوعی دوستی و کمک به هم کلاس های خود هستند.

 

حسینی تصریح کرد: امروز دستان شما آینده ای می سازد که محصول اندیشه رهبر کبیر انقلاب است که فرش مهربانی در این کشور گسترانده است.

 

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده متعهد به تهیه لباس فرم برای همه داشن آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان شده ایم که در آستانه بازگشایی مدارس این مهم تحقق یفته است.

 

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش آموزان گفت: جشن عاطفه ها امسال در ماه صفر قرار گرفته که رنگ و بوی حسینی به خود دارد که نیاز است از این فضا برای کمک به هم نوعانمان با یک تفکر عاشورایی اقدام کنیم.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد ارزانی جشن عاطفه ها دانش آموزان استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی