Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر 15 ساله ای که پس از آزار و اذیت پسر دایی 9 ساله اش را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

  ۴ مهرماه امسال فردی از اتباع کشور افغانستان با مراجعه به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام داشت، پسر ۹ ساله اش به نام مجتبی در ساعت ۳ بعد از ظهر از منزلشان واقع در خیابان هلال احمر خارج و به پارک رازی رفته و تا کنون مراجعه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سن کم فقدانی پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی قرار گرفت.

---

در گام نخست تحقیقات، پلیس از کلیه مراکز ذی صلاح از جمله مراکز بهزیستی و اورژانس استعلام بعمل آورد که نتیجه‌ای حاصل نشد. والدین فقدانی نیز اظهار داشتند که به شخص خاصی مظنون نیستند. در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد فقدانی پرداختند. تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد پسر بچه گمشده پس از خروج از منزل به همراه فردی به سمت نقطه‌ای نامعلوم حرکت کرده و بازنگشته است.تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به والدین کودک نشان داده شد و شاکی با دیدن تصاویر اظهار داشت فرد مورد نظر پسر عمه فقدانی به نام حمید ۱۵ ساله است با توجه به سرنخ بدست آمده و با هماهنگی مقام قضایی حمید به اداره یازدهم دعوت و از وی در خصوص سرنوشت فقدانی بازجویی به عمل آمد.متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با اتفاق رخ داده شد، ولی با توجه به اظهارات ضد و نقیض و اضطراب مشهود در وی کارآگاهان با بازجویی‌های فنی پلیسی اعتماد متهم را جلب کرده و سرانجام حمید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: روز پنجشنبه چهارم مهرماه با قصد قبلی به محل سکونت دایی ام مراجعه کرده و منتظر مجتبی شدم بعد از حدود ۲ ساعت وی از منزل خارج شد که از او خواستم برای تفریح و بازی به منزل ما در حوالی اتوبان آزادگان برویم پس از آن مجتبی را به زمین متروکه‌ای در نزدیکی کوره‌های آجر پزی که دیوار کشی شده بود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم که در آخر مجتبی را خفه کرده و جسدش را در زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشته و به منزل بازگشتم. سرهنگ گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات حمید بلافاصله کارآگاهان به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی به محل قتل مراجعه و با راهنمایی متهم جسد مقتول را در محل اعلامی توسط حمید کشف و جسد به منظور اقدامات قانونی تحویل عوامل پزشکی قانونی شد و متهم با قرار صادره به اتهام قتل عمد بازداشت و پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی شد.سرهنگ گودرزی در پایان به والدین توصیه کرد: با آموزش نکات خود مراقبتی به فرزندان از وقوع حوادث تلخی از این دست پیشگیری کند.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!