Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان رسید. در مهمترین بازی زنیت برابر بنفیکا قرار گرفت و  سه بر یک مهمانش را شکست داد.
سردار آزمون که در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۷۸ به ثمر برساند. مهاجم ایرانی دقایقی بعد تعویض شد. آزمون دومین گلش را در این رقابت ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه لیون با دو گل لایپزیگ را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. زنیت با امتیاز مشابه صدرنشین جدول است.

در دیگر بازی مهم این شب بارسلونا در نوکمپ به مصاف اینتر رفت و گل های لوییس سوارس آبی اناری ها را از شکست نجات داد. لائوتارو مارتینس در دقیقه ۳ دروازه بارسا را باز کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید. سوارس در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی رساند. مهاجم اروگوئه ای در دقیقه ۸۴ با پاس لیونل مسی برای دومین بار دروازه اینتر را باز کرد تا آبی اناری ها نخستین پیروزی شان را در لیگ قهرمانان جشن بگیرند.

لیورپول برابر سالزبورگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد. سادیو مانه گل نخست میزبان را در دقیقه ۹ به ثمر رساند. در ادامه رابرتسون و محمد صلاح برای این تیم گلزنی کردند. با این حال سالزبورگ توانست سه گل خورده را جبران کند و بازی در دقیقه ۶۰ مساوی شد. در نهایت صلاح در دقیقه ۶۹ برای دومین بار گلزنی کرد و پیروزی تیمش را به ارمغان آورد.

در گروه H چلسی و آژاکس حریفانشان را شکست دادند. شاگردان لمپارد ۲ بر یک لیل را مغلوب کردند.

 آژاکس با سه گل در مستایا پیروز شد و نخستین شکست والنسیا را رقم زد. در این گروه آژاکس با ۶ امتیاز صدرنشین است.

کد خبر 457358 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی