Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این مانور مشترک تعداد چهار دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور که با تخریب ساحل مبادرت به برداشت غیر مجاز ماسه، مخلوط صدف و ماسه در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا کرده بودند، توسط ماموران به پارکینگ منتقل شد.

مصطفی فلاح مجاور، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت، بدون شک یکی از زیبایی‌های منحصر به فرد آستارا، ساحل این شهرستان است، ساحل صدفی زیبای آستارا به طول هجده و نیم کیلومتر فضای مناسبی برای استراحت، تفریح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساحل صدف شهرستان آستارا نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری دریایی دارد که از اینرو باید با سرمایه گذاری متناسب و کلان با لحاظ کردن پیوست‌های زیست محیطی و همچنین با اطلاع رسانی مناسب این نوار ساحلی زیبا به گردشگران دنیا معرفی شود.

در همین راستا و جهت صیانت از این موهبت الهی و حفظ محیط زیست ساحل، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا در معیت فرمانده و ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان اقدام به برگزاری مانور مشترک و گشت و کنترل و برخوردبا متخلفان در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل کردند.

در این مانور مشترک تعداد چهار دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور که با تخریب ساحل و برداشت غیر مجاز ماسه، مخلوط صدف و ماسه در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا اقدام به قانون شکنی کرده بودند، به پارکینگ منتقل شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا به صورت شبانه روزی، با تمام توان و با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها از مواهب طبیعی و خدادادی شهرستان حفاظت و حراست می‌نماید.

انتهای پیام/آ

مانور مشترک محیط زیست و نیروی انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است