Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد دلار قاچاق کالا زیبنده نیست، گفت: امر مبارزه با قاچاق نیازمد اقدام هماهنگ و تلاش پیگیرانه و مستمر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله « سید ابراهیم رئیسی » در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن اجتماعات گمرک بندر شهید رجایی از گمرکات به عنوان مرزبان صادرات و واردات کشور نام برد و اظهار کرد: تمامی امور مرتبط با صادرات و واردات باید با نظم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود هشت سامانه اصلی و ۲۰ سامانه فرعی در امر مبارزه با قاچاق کالا، افزود: سامانه ها و ابزار ارتباطی و اطلاعاتی امر مبارزه با قاچاق را تسهیل می کند تا گمرکات و بنار و مناطق آزاد وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

 

رئیس قوه قضائیه ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه های متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد: اما وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد که باید با بازنگری در وظایف، این فاصله را کم کرد.

 

این خبر در حال تکمیل  شدن است...

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین ارزانی اربعین کانون های مساجد خبرگزاری شبستان زائران اربعین حسینی نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رئیس قوه قضائیه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید