Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:52:51 GMT

سربازی که مسافر بهشت شد / سنگ تمام مردم برای شهید غلامی + فیلم‌

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۱۴۷۸

سربازی که مسافر بهشت شد / سنگ تمام مردم برای شهید غلامی + فیلم‌

‍‍‍‍‍‍

‌مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید مدافع وطن سردار ابراهیم غلامی صبح امروز با حضور مردم و مسئولان و خانواده‌های شهدا بر دستان مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی برگزار و در آغوش خاک آرام گرفت. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جنگ تمام شده بود و ابراهیم هنوز در حال و هوای جنگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلش نمی‌خواست از خاطرات آن روزها دل بکند. تصمیم گرفت همیشه سرباز مدافع وطن باقی بماند از این رو به عنوان پاسدار در منطقه مرزی مشغول خدمت شد.

ابراهیم غلامی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که برای دفاع از مرزهای کشورش دوری از شهر و آشنایان را به جان خرید تا از مرزهای کشوری دفاع کند که برای حفظ امنیت و ثبات آن خون های زیادی ریخته شد و جان‌های زیادی پرپر شد تا دشمن جرأت نکند به این مملکت چپ نگاه کند.

آری امنیت و اقدار ایران عزیر مرهون تلاش و جانثاری ابراهیم هایی بود که از جان خود گذشتند تا نام و عزت ایرانی پابجا بماند.

این جانباز پاسدار حریم وطن با کوله باری از عشق و صفا و محبت و ایمان راه در سفری گذاشت که مقصدش لقاءالله بود.

مراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شودجزئیات تشییع شهیدان قربانعلی‌پور اعلام می‌شودمراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم به روایت تصاوی

امروز سردار ابراهیم غلامی بعد از سالها تلاش و خدمت در راه اسلام و انقلاب نتیجه زحمات و فداکاری‌هاش را از خداوند می‌گیرد و مسافر بهشت برین می‌شود تا در آنجا با سرور و مولایمان حسین بن علی (ع) و سایر همزمان شهیدش همنشین شود.

صبح امروز 11 مهر 1398 خیابان های شهر بیرجند مملو از مردمانی است که برای بدرقه این بزرگ مرد  آمده‌اند. دوست و نزدیک، غریبه و آشنا همه آمده بودند گویا سال‌های زیادی است که او را می‌شناسند.

این مردم آمده بودند تا زینب وار خانواده شهید را تسلی بخشند. آمده بودند تا بگویند شهدا ما امروز شرمنده شما هستیم که از خون خود و از عزیزان خود گذشتید تا دشمن و عناصر ضد انقلاب نتوانند خللی به کشور وارد کنند.

سردار ابراهیم غلامی پاسدار بازنشسته و از رزمندگان دفاع مقدس بود که در حین انجام مأموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه مرزی به مقام شهادت نائل آمد. وی جانباز شیمیایی 70 درصد بود که با وجود بازنشستگی دست از فعالیت در راستای حفظ امنیت کشور برنداشت و سرانجام در راه دفاع از وطن به دست گروهک تروریستی پژاک ترور شد.

 روحش شاد و راهش پر رهرو

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه