Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:51:00 GMT

لزوم تقویت تجهیزات مبارزه با قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۲۱۰۱

لزوم تقویت تجهیزات مبارزه با قاچاق

دکتر همتی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هرمزگان تلاش و اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: وجود سواحل طولانی و مرز دریایی گسترده شرایط خاصی را برای مبارزه با قاچاق در این استان رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان تقویت شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: مبارزه با باندهای قاچاق کلان و سازمان یافته باید در اولویت باشد.

 

همتی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی در مبارزه با قاچاق ایجاد اشتغال و تامین معیشت در مناطق ساحلی می باشد.

 

وی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هرمزگان تلاش و اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان صورت گرفته است و نتایج خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد هفته دفاع مقدس هرمزگان خبرگزاری شبستان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استاندار هرمزگان نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا