Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:08:46 GMT

باید جایگاه زنان در توسعه شهری تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۲۸۴۰

باید جایگاه زنان در توسعه شهری تبیین شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد گفت: شهر باید محل وقوع تعاملات اجتماعی باشد تا پویاتر شود و نصف بیشتری از عوامل موثر در پویایی جامعه زنان هستند.

به گزارش ایسنا، محمدهادی مهدی‌نیا، صبح امروز در سلسله نشست‌های گفتمان توسعه شهری که در تالار شهر مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شهر باید محل وقوع تعاملات اجتماعی باشد تا پویاتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصف بیشتری از عوامل موثر در پویایی جامعه زنان هستند.

وی افزود: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای پنجم در کنار وظایفی که داشته‌است از جمله طرح‌ها، پروژه‌ها و در حوزه‌ نظارتی سعی کرده تا وظیفه دیگری را برای خودش تعریف کند که گفتمان‌سازی در حوزه شهری است.

مهدی‌نیا با اشاره به اینکه «شورای شهر مشهد، سعی کرده‌ تا مسائل زنان را  به بحث بگذارد»، عنوان کرد: طرح‌های دخیل در موضوع را پای میز بیاورد تا سخنان متعددی در این حوزه شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه «موضوعات زیادی در این راستا از موضوع بافت پیرامون حرم تا بحث بازآفرینی شهری، بلندمرتبه سازی و غیره در دستور کار بوده‌است»، عنوان کرد: یکی از موضوعات اساسی که کمتر به آن پرداخته‌شده‌است، زنان و حوزه شهری، جایگاه و حوزه زنان چه به صورت کلی در ساخت‌های حوزه شهری و چه در نمونه‌های اساسی است.

مهدی‌نیا خاطر نشان کرد: ما آماده تمام پیشنهادات در جایگاه زنان و حوزه شهری هستیم و در شورای شهر هیچ تعصبی نسبت به رویه‌مان نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی توسعه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان