Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت تردد زائران اظهار داشت: امروز شاهد سیل عظیم جمعیت عاشقان امام حسین(ع) بودیم ریالتا حدود ساعت ۵ عصر حدود ۴۵ هزار نفر زائر از مرز مهران عبور کردند.

وی افزود: در صورتی که تا روزهای قبل تا دیروز جمع ورودی و خروجی ما نزدیک به ۳۱ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی می شود تا آخر امشب این عدد شاید به حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار نفر برسد که این رکورد بسیار بالایی در سفر زائران عتبات عالیات است.

وی عنوان کرد: اما امروز ما با دو مشکل روبه رو شدیم که با ستاد مرکزی اربعین صحبت های کردیم قرار است این مشکلات مرتفع شود.

استاندار ایلام اظهار داشت: یکی از مشکلات این بود که آمادگی پذیرایی از زائران را نداشتیم چون حالت عادی بود، هنوز موکب ها آمادگی این کار را نداشتند اما امروز جمعیت یک جمعیت اربعینی شد.

وی ادامه داد: چند تانکر آب را به آن سوی مرز برای خدمات رسانی به زوار ارسال شده است.

وی اضافه کرد: مشکل دیگر این که به خاطر مسائل داخل عراق اتوبوس و وسایل حمل و نقلی که قرار بود زوار را جابجایی کنند مشغول مسائل داخل عراق شدند،ر بر همین اساس با ستاد مرکزی عراق صحبت های کردیم قرار شد از فردا به تعداد کافی وسیله نقلیه به سمت دیگر مرز بفرستند که بتوانند این مشکل را برطرف کنند.

کد خبر 4736281

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی استانداری ایلام اربعین 98 اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد

رئیس اداره بنادر و دریانوری قشم، گفت: با توجه به مساعد شرایط جوی و آرام شدن دریا، تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی اشتری امروز، اظهار داشت: از نخستین ساعات صبح امروز تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری قشم به دلیل شرایط نامساعد جوی و مواج بودن دریا و به منظور حفظ ایمنی مسافران به صورت موقت تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر با بهبود شرایط جوی و کاهش سرعت باد و ارتفاع موج، تردد در بندر شهید ذاکری مجدد از سر گرفته شد و مسافران می‌توانند از این بندر به جزایر لارک، هرمز و بندرعباس تردد کنند.

طبق اعلام اداره هواشناسی قشم امروز یکشنبه مناطقی از تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نامساعد بوده و سرعت باد در ساعاتی به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز تا 2 متر خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک و صیادی باید از تردد در این شرایط جوی اجتناب کنند.

به گزارش تسنیم، بندر شهید ذاکری قشم دارای 14 پست اسکله برای پهلوگیری همزمان 14 شناور مسافربری است و هر 30 دقیقه یک شناور مسافربری را به اسکله شهید حقانی بندر عباس اعزام می کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات