Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ فراکسیون «وفاداری به مقاومت» پارلمان لبنان وابسته به حزب الله از دولت خواست، به منظور حفاظت از پول ملی و اقتصاد کشور، سیاست‌های مسئولانه ای را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، فراکسیون وفاداری به مقاومت در پایان جلسه امروز اعضا با اشاره به واقعیت شوکه کننده و تلخ لبنانی ها در طول دو هفته گذشته به دلیل پایین آمدن ارزش لیره و بحران اقتصادی و پولی کشور، اعلام کرد: دولت باید حافظ منافع لبنانی ها و ثبات وضعیت معیشت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فراکسیون پارلمانی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ ثبات پول ملی و تقویت اقتصاد کشور و نیز رونق بخشیدن به بخش های تولید، از دولت خواست که هرچه سریع تر هزینه های غیرضروری را کاهش داده و پروژه هایی را به اجرا بگذارد که در کاهش انباشت کسری بودجه و بدهی عمومی موثر واقع شود و در جهت اصلاحات اقتصادی و مالیاتی و گمرکی اقدام کند.

فراکسیون وفاداری به مقاومت همچنین ضمن اشاره به بحران رژیم صهیونیستی در ارتباط با انتخابات پارلمانی، تاکید کرد: مقاومت توانست معادله موازنه وحشت و تضعیف اعتماد صهیونیست ها به توانمندی‌های خود را به کرسی بنشاند و به این ترتیب در تعمیق بحران رژیم اسرائیل سهیم باشد.

این فراکسیون همچنین دستاورد راهبردی اخیر حاصل از عملیات «نصر من الله» در منطقه نجران را به مردم مظلوم و شجاع یمن تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، این عملیات آل سعود را به بازنگری در تجاوزگری ظالمانه علیه یمن سوق دهد وموجب شود عربستان با در پیش گرفتن یک راه حل سیاسی منصفانه از ریخته شدن خون یمنی ها جلوگیری کند. برچسب ها: فراکسیون حزب الله لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: فراکسیون حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور به خصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیر عبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 6094831

دیگر خبرها

  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد