Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: استکبار جهانی و دشمنان گفتمان مقاومت با فضا‌سازی و شبهه افکنی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین حسینی هستند اما این کارشکنی ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری پنجشنبه شب در گردهمایی جمعیت بانوان فرهیخته مازندران، با موضوع گفتمان سازی خانواده در اربعین حسینی و توسعه جمعیت ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه صفر و ایام اسارت آل الله و اربعین حسینی ، اظهار کرد: عظمت اربعین حسینی ریشه در حرکت عظیم حضرت سیدالشهداء (ع) دارد و این پیاده روی قطعا تمرین و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه پیاده روی اربعین حسینی و تجمع عاشقان و دلدادگان به امام حسین (ع) را در روز اربعین را فخر دنیای اسلام دانست و افزود: این حجم از حضور میلیونها زائر اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حسینی معجزه قرن است و باید این گفتمان در جهان طنین انداز شود .

شکریان امیری با اشاره به شبهه سازی و ایجاد مشکلات و فضازی در جهت کوچک جلوه دادن این حرکت عظیم از سوی استکبار ، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان گفتمان عاشورایی مقاومت و پایداری با فضا سازی و شبهه افکنی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین حسینی هستند اما این کارشکنی ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نخواهد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع وجود اقلیت های مذهبی در پیاده روی اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: پیاده روی اربعین حسینی ریشه در تاریخ دارد و سیره عملی اهل بیت (ع) و بزرگان دین بوده است و امروز هم به برکت جمهوری اسلامی و به میزبانی بسیار کم نظیر مردم مسلمان عراق به بهترین شکل ممکن در جهان خودنمایی می کند .

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در ادامه سخنان خود به توسعه کمیت و کیفیت در این حرکت عظیم اشاره و خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خود این مسیر را هموار کردند و امروز به برکت جانفشانی و ایثارگری های شهداست که می توانیم در امنیت کامل به این خیل عاشوراییان در روز اربعین حسینی بپیوندیم و باید قدردان خون شهدائ باشیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود به تشویق حضور خانوادگی در این همایش عظیم حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین حسینی همانند همه زیارت ها آداب خاص خود را دارد و رعایت آداب سفر و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و احترام به مردم خونگرم و مسلمان عراق از مواردی است که با تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب باید مورد توجه جدی زائرین اربعین حسینی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود