Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مصطفی قادری زفره‌ای مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج گفت: ۷ تفاهم نامه بین المللی( MOU ) بین دانشگاه یاسوج و دانشگاه‌ها و موسسه‌های کشورهای ایتالیا، اسلواکی، هند و اوکراین به امضا رسیده و این تفاهمنامه ها فرایند اجرایی را طی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با بیان اینکه مفاد این تفاهمنامه ها موضوعات متنوع و گسترده ای را شامل می شود که نتایج و اثرات آن را در آینده ای نزدیک مشاهده خواهیم کرد افزود: دانشگاه یاسوج رایزنی های زیادی را برای انعقاد تفاهمنامه با کشورهای همسایه آغاز کرده و برخی از موسسات کشورهای عراق، تاجیکستان و افغانستان برای همکاری اعلام آمادگی کردند.   مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج گفت: در صورت امضای تفاهمنامه با کشورهای همسایه شرایط برای پذیرش دانشجو از این کشورها در دانشگاه یاسوج فراهم می شود.   قادری زفره‌ای اضافه کرد: با قرار گرفتن دانشگاه یاسوج در بین ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان بر اساس رتبه بندی موسسه تایمز، قدرت چانه زنی برای انعقاد تفاهمنامه های همکاری دوچندان شده و انعقاد این تفاهمنامه های بین المللی حاصل زحمت و همکاری همه ارکان دانشگاه به ویژه ریاست دانشگاه است.   انتهای پیام/ط   هفت تفاهم نامه بین المللی در دانشگاه یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی