Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه به تبریز آغاز شد. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان از ساعت 10 صبح امروز در مسیر ارومیه به تبریز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تپانچه شروع این مرحله مقابل استانداری آذربایجان غربی و توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان شلیک شد. 72 رکابزن حاضر در این مرحله پس از طی مسیری 163 کیلومتری به تفرجگاه عون بن علی تبریز می‌رسند.

بر اساس اعلام مسئولان فنی تور سی و چهارم، این مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان دارای دو خط امتیازی در کیلومترهای 71.6 و 114.8 مسیر است. دو خط کوهستان این مرحله نیز در کیلومترهای 143.7 و 163 مسیر قرار دارد.

تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان|2 رکابزن ادامه تور را از دست دادند + عکستور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان| گنج خانلو: برنامه‌ای برای حفظ پیراهن سفید ندارمتور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان|ملی پوش ایرانی: با مسیر مرحله دوم آشنایی نداشتیم

به گزارش تسنیم، خط پایان این مرحله به عنوان مهم‌ترین خط کوهستان سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان انتخاب‌شده که شیب 8 درصد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد