Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کردستان، سیدمحسن علوی در اختتامیه اولین همایش بین المللی گردشگری و توسعە که در تالار مولوی دانشگاە کردستان برگزار شد با بیان اینکه تفکیک راهبردی بخش علمی و دانشگاهی از بخش اجرایی از نقطه ضعف های همایش است، اظهار داشت: سه چالش در گردشگری استان مطرح بوده که این چالشها شامل، بحث زیر ساختها، آموزش و اطلاع رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از چالش های پیش روی گردشگری را نبود زیرساختهای مناسب دانست و گفت:  تقویت راه های ارتباطی زمینی و هوایی از ضروریات تسهیل و تسریع پیشبرد اهداف در توسعه گردشگری است.

وی با اشاره مطالعات ۱۷ هزار صفحه ای در حوزه اورامانات، افزود: سعی ما بر این بوده که متخصصان درباره مسائل مختلف این پروژه همکاری کنند تا مطالعات تخصصی در حوزه آب، تاریخ، باستان شناسی و ... در این مسیر صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مسائلی که در حوزه مطالعات هورامان مطرح است درگیر کردن مردم این جوامع است گفت: این مهم تنها با درگیر کردن افراد مسئول همانند دهیار و شورای روستاها امکان پذیر است. 

علوی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش سرآغازی است برای برگزاری کنفرانسهای سالهای آینده بصورت تخصصی تر و با کیفیت و کمیت بهتر و از اینکه امسال توانستیم نخستین همایش در ارتباط با مسائل گردشگری را در قالب بین المللی به پایان برسانیم بسیار مسرور و خرسندیم.

کد خبر 4736370

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم شهرکرد خطبه های نماز جمعه آتش نشانی ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد. این همایش کمتر از یک ماه به پایان مهلت ارسال آثار، جوایز خود را در بخش‌های مختلف اعلام کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

مقالات پژوهشی

نفر اول ۳۰ میلیون تومان
نفر دوم ۲۰ میلیون تومان
نفر سوم ۱۵ میلیون تومان

جُستار‌های آزاد

جُستار برگزیده ۲۰ میلیون تومان

فیلم‌- جُستار

جُستار برگزیده ۲۵ میلیون تومان

ترجمه

ترجمه برگزیده ۱۵ میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند.

مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارائه، یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ است و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌