Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:54:11 GMT

ترکیب احتمالی فولاد برابر شاهین

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۱۰۶

ترکیب احتمالی فولاد برابر شاهین

جواد نکونام برای کسب سه امتیاز قطعا تیمش را برای دیدار با شاهین به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد فردا و در شهر بوشهر به مصاف تیم شاهین و شاگردان عبدالله ویسی خواهد رفت.


جواد نکونام و تیمش برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می روند و امیدوارند تا در شرجی بوشهر بتوانند موفق از زمین بیرون بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب احتمالی قرمز های اهواز به شرح زیر است:


شهاب گردان درون دروازه خواهد ایستاد، او در سه بازی اخیر تیمش در لیگ برتر کلین شیت کرده است. ایوب والی و عارف آقاسی در قلب دفاع حاضر خواهند بود، فرزاد جعفری در سمت راست و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی بازی می کنند.


محمد آبشک و احمد عبدالله زاده دو هافبک دفاعی قرمز های اهوازی هستند، محمد قاسمی نژاد، حسن بیت سعید و روح الله سیف الهی مثلث خط هافبک تیم نکونام را تشکیل می دهند و لوسیانوپریرا مهاجم برزیلی هدف اصلی حملات فولادی هاست.


ترکیب احتمالی:
شهاب گردان، ایوب والی، عارف آقاسی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، محمد قاسمی نژاد، روح الله سیف الهی، حسن بیت سعید، لوسیانوپریرا
این دیدار فردا و از ساعت17:15 دقیقه برگزار می شود.


ترکیب احتمالی شاهین برابر فولاد:


عبدالله ویسی باید تیمش را برای نبرد با فولاد خوزستان آماده کند و تنها برد می تواند آنها را از ته جدول فراری دهد.


به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین بوشهر قطعا تغییراتی را با توجه به مصاحبه بعد از باخت برابر ماشین سازی در تیمش انجام می دهد و با تغییرات که هنوز معلوم نیست چه هستند، برابر فولاد قرار می گیرد.

 

ماکسیما ویلیتایا دروازه بانی گرجستانی با توجه به درخشش در ضربات پنالتی برابر خوشه طلایی درون دروازه می ایستد.مرتضی غلامعلی‌تبار و لوکا کادرانی دو مدافع وسط شاهینی ها هستند.


بهروز نوروزی و دانیال مومنی در دو سمت مدافعان وسط بازی می کند، سلمان بحرانی، حسن نجفی و امیر حسن موسی زاده مثلث میانه میدان خواهند بود و در حمله نیز حسین مالکی، سعید کریمی و بهمن سالاری سه بازیکن هجومی را تشکیل می دهند.


این دیدار از ساعت 17:15 دقیقه در بوشهر برگزار می شود.

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان عبدالله ویسی (سرمربی) شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی

منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود. 

طرفداری | لیگ برتر به ایستگاه سی و پنج رسیده است. 

منچستریونایتد و برنلی از ساعت 17:30 فردا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده جان بروکس خواهد بود. شیاطین سرخ هفته گذشته مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافتند. تیم وینسنت کمپانی که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد. برنلی در روزهای گذشته با انتشار فایل صوتی ادبیات نامناسب کمپانی مقابل داوران دیدار چلسی درگیر حاشیه‌های بزرگی شده است. در اولدترافورد نیز اریک تن هاخ در واپسین هفته‌های فصل برای متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد محکوم به ارائه عملکردی قابل قبول است. هواسکورد نتیجه این بازی را 4-2 به نفع شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کند. 

انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد بازی شوند:

منچستریونایتد: اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، گارناچو | هویلوند  برنلی: موریچ | آسینیون، اوشی، استِوِه، تیلور | ویتینیو، کالن، برگ، لارسن | اودوبرت، فاستر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط