Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: شهرک صنعتی مخصوص صنوف در بخش رضویه ایجاد خواهد شد که در حال حاضر مکان یابی و مطالعات اولیه آن در حال انجام است.

محمود بنانژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: صدور پروانه نسبت به ابطال پروانه در شش ماهه ابتدایی سال جاری در شهر مشهد روند مثبت و در حدود ۲۵ درصد است، به طوری که در این مدت حدود ۳۴۰۰پروانه در اتحادیه های مختلف صادر و ۲۷۰۰پروانه نیز باطل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در مورد فعالیت های اتاق اصناف مشهد در بخش  رضویه  به عنوان معین اقتصادی این منطقه نیزتصریح کرد: در حوزه اشتغال زایی و بویژه قالی بافی در این منطقه که از ظرفیت خوبی برخودار است اقدامات خوبی انجام شده است و سرمایه گذارانی برای ایجاد اشتغال در این حوزه اعلام امادگی کرده اند که تعدادی از آنها نیز فعالیت خودشان را آغاز کرده اند. بنانژاد ادامه داد: همچنین در نظر داریم شهرک صنعتی مخصوص صنوف در این منطقه ایجاد کنیم که در حال حاضر مکان یابی و مطالعات اولیه آن در حال انجام است  که با تحقق این موضوع اشتغال خوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد. وی در مورد توزیع شکر در سطح شهر مشهد نیز بیان داشت: شکر به اندازه کافی موجود و در حال حاضر نیز در سطح شهر در حال توزیع است و مشکل خاصی بابت این موضوع وجود ندارد اما اگر شهروندان با هرگونه تخلف در باره این کالا و کالاهای دیگر مواجه شدند موارد را به تلفن ۱۲۴اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار بگیرد. وی تصریح کردش: اما در حوزه تولید همچون نبات و ابنبات، شیرینی ، آب میوه و بستنی  که  مثلا در حوزه نبات و ابنبات ماهیانه در حدود ۲۵۰۰تن شکر مصرف می شود با مشکلاتی همچنان مواجه هستیم که بخشی از شکر مورد نیاز آنها توسط سهمیه های تخصیص داده شده تامین می شود.   بنانژاد در مورد قیمت رب گوجه فرنگی نیز اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به کاهش قیمت گوجه فرنگی ، قیمت رب نیز در تولیدات جدید کارخانه ها کاهش پیدا کند .  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصناف شکر شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین