Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و هنگ مرزی آستارا روز شنبه با آرایش صف های نیروهای نظامی و حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در میدان صبحگاه مرزبانی این شهرستان برگزار شد و مسئولان ارشد و اعضای شورای تامین، بعد از بازدید از یگان های مستقر در میدان، در جایگاه ویژه قرار گرفتند.

 امام جمعه آستارا در این آئین، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان امنیت آفرین این نیرو و مرزبانان همیشه بیدار این شهرستان تبریک گفت و مردمداری را از ویژگی بارز آنها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا سالم و امین بودن، سرعت عمل و ورود به هنگام به قضایا و رعایت ادب و تواضع به مردم را برای نیروهای انتظامی ضروری شمرد و در عین حال، بر اقتدار و توانمندی روزافزون آنها تاکید کرد.

وی ادامه داد: اعمال قانون با بی احترامی تفاوت دارد و نیروهای انتظامی باید با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دیانت، اقتدار، هوشیاری و هوشمندی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: این شهرستان از مرزهای آبی و خاکی برخوردار است و امنیت و آرامش در نقاط مرزی، جز با تلاش شبانه روزی و بیداری نیروهای انتظامی و مرزبانی فراهم نمی شود.

حسن رستم زاد افزود: تلاش پلیس فتا در فضای مجازی مناطق مرزی حائز اهمیت است و در شهرستان مرزی آستارا نیز تلاش چشمگیر دارند و ناجا مظهر اقتدار، اخلاق و قانونمندی است.

وی ادامه داد: مردم نسبت به نحوه برخورد نیروهای انتظامی قضاوت می کنند و با توجه به مردمی بودن این نیرو، انتظار دارند در کنار اعمال قانون، مردمداری و اخلاق مداری را در نیروی انتظامی شاهد باشند.

فرماندار آستارا با اشاره به ورود زائران خارجی اربعین از مرز این شهرستان برای عزیمت به کربلا، حفظ نظم و امنیت پیاده روی اربعین حسینی را خاطرنشان شد و از تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی در این راستا قدردانی کرد.

شعرخوانی و تجلیل از تعدادی فرماندهان و بازنشستگان نیروی انتظامی و مرزبانی از دیگر بخش های صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و هنگ مرزی آستارا بود و مسئولان در پایان این آئین، کلنگ ساخت ساختمان ستاد نیروی انتظامی آستارا را در محوطه مقر فرماندهی این نیرو به زمین زدند.

۱۱ تا ۱۷ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی پلیس مرزبانی رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه