Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع تاکید کرد وزارت دفاع به عنوان سازمان پشتیبانی کننده از نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان از هیچ کوشش و تلاشی در جهت حمایت از نیروی انتظامی سربلند در اجرای مأموریت‌های خطیر ملی فروگذار نخواهد کرد و برادرانه دست در دست پلیس، ایران اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی یاری خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 10:25 - 13 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۵۸۲ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در پیامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و مردم پایه در ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های خالصانه و ایثارگرانه کارکنان بی ادعایی دانست که شبانه روز در اقصی نقاط این سرزمین گسترده و پهناور در راستای حفظ و ایجاد امنیت به عنوان بن مایه رشد و پیشرفت کشوراز هیچ کوششی تا بذل جان خویش فرو گذار نمی‌کنند.   در این پیام پیشرفت‌های اخیر سازمان مقتدر نیروی انتظامی در ابعاد مختلف فرهنگی، انسانی، تجهیزات، روش‌ها، فرآیند‌ها، روز آمدی، پاسخگویی و. را مرهون انگیزه و اراده والا، تلاش‌های خستگی ناپذیر فرمانده و آحاد مدیران و فرماندهان پر تلاش، مجاهد و مومن نیروی انتظامی عنوان کرد.

امیر سرتیپ حاتمی نقش امنیت سازی نیروی انتظامی در پر تلاطم‌ترین دوران مبارزه ایران اسلامی با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و اذنابش از یک سو و بالندگی، عزت و سربلندی نظام اسلامی در گام اول انقلاب را از سوی دیگر ستودنی و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی سرافراز با تاسی از تعالیم مکتب روح بخش اسلام عزیز و رهنمود‌های پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) توانسته است به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم دار، مهربان، اعتماد بخش و ولایت مدار، نزد آحاد مردم بصیر و آکاه کشورمان از جایگاهی ویژه و از سرمایه اجتماعی ارزنده‌ای برخوردار باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش آفرینی تعیین کننده و بی مهابای نیروی انتظامی در مبارزه بی امان و قانون مدار با ناامن کنندگان امنیت اجتماعی، اشرار و قاچاقچیان، مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه را در استقرار امنیت پایدار قابل تقدیر دانست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با تجلیل از مجاهدت‌های پنهان و آشکار این نیرو در عرصه‌های متنوع و خطیر ماموریتی، با تعظیم به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران این نیروی فداکار و با آرزوی سربلندی و موفقیت‌های روزافزون برای نیروی مقتدر و افتخار‌آمیز ا‌نتظامی، آمادگی خود را در تعامل و هم‌افزایی با این نیرو برای تجهیز به بهترین محصولات دفاعی اعلام داشته و خاطرنشان می‌کند: وزارت دفاع به عنوان سازمان پشتیبانی کننده از نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان از هیچ کوشش و تلاشی در جهت حمایت از نیروی انتظامی سربلند در اجرای ماموریت‌های خطیر ملی فروگذار نخواهد کرد و برادرانه دست در دست پلیس، ایران اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی یاری خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امنیت اجتماعی مردم پایه استقرار امنیت اجتماعی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد