Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@18:52:09 GMT

چهره تهران از وجود معتادان خیابانی پاک خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۸۱۵۴

چهره تهران از وجود معتادان خیابانی پاک خواهد شد

به گزارش پارسینه به نقل از فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح پاکسازی، ترمیم و تثبیت مناطق شوش، هرندی، مولوی، بازار از لوث وجود خرده‌‌فروشان، توزیع‌کنندگان و معتادان متجاهر اظهار داشت: چندین جلسه برای پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی برگزار کرده‌ایم و در حال حاضر نیز در مرحله تثبیت و بازسازی این مناطق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همکاران خود، گفت: چرا در سال‌های متمادی در حوزه معتادین متجاهر موفق نبوده‌ایم؟ در سال ۹۷ ما دست به یک کار بزرگی زدیم و منطقه بسیار مهم که از لوث وجود معتادین متجاهر رنج می‌بردند پاکسازی کرده‌ایم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات نگهداری معتادین متجاهر بوده است که این اقدام توسط تمامی دستگاه‌ها و با همراهی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و پیگیری بی‌وقفه آن و همین‌طور همکاری سپاه، سازمان زندان‌ها و نیروی انتظامی به ثمر رسیده است. سردار رحیمی گفت: در بحث بازپروری نیز همکاران بهزیستی اقدامات خوبی را انجام دادند و مرکز زیادیان و سروش مهر به سطح نگهداری این معتادین اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با گذشت چند ماه از سال جاری منطقه‌ای به وسعت بیش از ۲۶ کیلومتر و محل زندگی ۳۰۰ هزار نفر پاکسازی شده است و امروز وضعمان بهتر از قبل شده است.وی افزود: تیم‌های ناجا به صورت مرتب از محله شوش، مولوی و هرندی بازدید می‌کنند و می‌توان گفت که این محلات تا ۹۰ درصد پاکسازی شده است. سردار رحیمی خاطرنشان کرد: دره فرحزاد نیز بیش از یک ماه است که گروه ویژه ضربت در آنجا مستقر شده و دیگر نقاط که تحت آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته بود از جمله دامنه رودخانه جاجرود پاکسازی شده است و تلاش می‌کنیم سال ۹۸ سال پاکسازی پایتخت از لوث وجود معتادین متجاهر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دیگر شاهد این موضوع نخواهید بود که از میان بوته‌ها معتادین خارج شوند و معتاد متجاهر نیز کمتر در سطح پایتخت خواهید دید.وی تأکید کرد: ما از ابتدای این طرح تاکنون ۲۵ هزار نفر را جمع‌آوری کرده‌ایم و شاید بعضی از این‌ها ۱۰ بار نیز دستگیر و ساماندهی شده باشند. سردار رحیمی گفت: الان که این باور در دستگاه‌ها وجود دارد ۷ ماه است که معتادین متجاهر از پایتخت جمع‌آوری شده‌اند و انسجام عمل و وحدت رویه در این کار داریم و در کنار آن نیز شرایطی مهیا شده که مردم بتوانند در محل‌شان زندگی کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار رحیمی معتادان خیابانی پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران