Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان ظهر شنبه در دیدار با مسئولان و فرمانده انتظامی تنگستان اظهار داشت: باید قدردان تلاش‌ها، زحمات  و ایثارگری‌های عزیزان در نیروی انتظامی باشیم که نظم و امنیت را در جامعه حکمفرما می‌کنند.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروز علی‌رغم بحران در منطقه خاورمیانه و اطراف کشور در ایران برقرار است در پرتو رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدایی به دست آمده است که با تاسی از مکتب امام حسین (ع) و مشی عاشورایی جان خود را فدا کردند و آرامش و امنیت را برای این مملکت به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی پور ضمن تجلیل از فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: به لطف پروردگار و در پرتو تلاش ها و رشادت های سبزپوشان نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و هماهنگی و تعامل خوب اعضای شورای تامین شهرستان، هم امنیت و هم احساس امنیت مطلوبی در تنگستان برقرار است.

وی احساس امنیت را ضرورت روانی جامعه دانست و ادامه داد: اگر با همت و تلاش، امنیت در جامعه برقرار شود احساس امنیت که متاثر از امنیت است نیز فراهم می شود.

کشف ۹۶ درصد سرقت‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان نیز اظهار داشت: در زمینه کشف سرقت‌ها در سال بیش از  ۹۶ درصد کشفیات داشته ایم که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افرایش داشته‌ایم.

سرهنگ حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه در شش ماهه سال جاری جرائم خشن در سطح  شهرستان نداشته‌ایم افزود: در زمینه کشف سرقت‌های به عنف ۳۳ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان تصریح کرد: در حوزه کشف مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری سطح شهرستان ۳۳ درصد کشفیات داریم.

افزایش کشفیات مواد مخدر

وی بیان کرد: در حوزه کشفیات مواد مخدر ۳۳ درصد کشفیات داشتیم که در زمینه دستگیری توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده اقدامات شایسته و خوبی انجام شده است.

خواجه افزود: در خصوص مبارزه با قاچاق و ارز اقدامات خوبی انجام شده که بیش از ۴۰ درصد در شش ماهه اول  کشف کالای قاچاق داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان ادامه داد: در حوزه تصادفات درون شهری ۲۰۰ درصد و همچنین تصادفات خسارتی  ۱۳ درصد وجرحی ۱۴درصد در کل کاهش روبرو بودیم.

امنیت مطلوبی داریم

امام جمعه دلوار نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی در راه تامین امنیت کشور از هیچ مجاهدتی تاکنون دریغ نکرده است که دراین راه هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده که گواه روشنی بر اخلاص و اقتدار و صلابت این نیرو است.

حجت الاسلام علی زاهددوست افزود: امروز سپاه ارتش و نیروی انتطامی جمهوری اسلامی و نیروهای بسیجی حول محور ولایت مقام معظم رهبری برای دفاع از ارزش‌ها، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب راه خود را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی علی‌رغم همه فشارهای اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مسیر اقتدار و صلابت انشاء الله طی خواهد کرد.
 

کد خبر 4737602

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خواجه بوشهر تنگستان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان