Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از دامغان، محسن نفر با همراهی عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از دانشکده داروسازی واحد دامغان بازدید کرد و با توصیه‌های تخصصی در تامین نیروی علمی متخصص گفت: دانشکده داروسازی واحد دامغان با رفع ایرادات و مشکلات مربوط به تامین نیروی متخصص، می‌تواند طی 3 سال آینده به یکی از دانشکده‌های آموزش تخصصی داروسازی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: زیرساخت مناسب و ساختار حرفه‌ای با آزمایشگاه‌های مجهز در کنار همکاری با کارخانه داروسازی و تامین رفاه و آسایش داوطلبان، می‌تواند در زمینه جذب نیروی علمی متخصص کمک کند.

محسن نفر به ارتقا سطح کیفی آموزش بنا به موضوع انسان به عنوان محور مطالعه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: تامین تجهیزات و تضمین حضور نیروی انسانی متخصص به همراه افزایش اصولی بهره‌وری، قدرت آموزش‌های موثر و کاربردی را برای تربیت نیروی موفق فردای کشور تضمین خواهد کرد.

در ادامه نعمت‌الله نعمتی، سرپرست واحد دامغان، توضیحات کاملی از دانشکده داروسازی را تشریح کرد و گفت: نگاه دانشگاه در توسعه زیرساخت‌های داروسازی با نگاهی اصولی و منطبق با اهمیت دانش پزشکی است و بنا به همین دیدگاه تلاش شده تا ساختمان دانشکده علاوه بر ظرفیت کافی از تجهیزات و امکانات خوب آموزشی هم برخوردار باشد؛ به همین منظور این دانشکده در ساختمانی با زیربنا 6000 متر مربع و در 4 طبقه و با کلاس‌های درسی مجهز، کتابخانه تخصصی، مرکز کامپیوتر، تالار ابن سینا و گروه‌های آموزشی در اختیار دانشجویان داروسازی قرار دارد.

نعمتی به همت دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و مساعدت‌های سازمانی به منظور تجهیز آزمایشگاه‌های عملیاتی و مطالعاتی با مساحت 2000 متر مربع اشاره کرد و افزود: ارزش تجهیزات تخصصی آزمایشگاه‌های داروسازی بالغ بر 20 میلیارد تومان است و واحد دامغان با استفاده از 12 آزمایشگاه تخصصی در زمینه فارماسیوتیکس، فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، شیمی دارویی، بیوتکنولوژی دارویی، بیوفارماسی و ... تلاش کرده تا در بهترین شرایط در خدمت دانشجویان داروسازی باشد.

سرپرست واحد دامغان از جذب نیروی انسانی گفت و اظهار کرد: در یک سال اخیر موفق به جذب 5 نیروی متخصص در زمینه فارماسیوتیکس، فارماکولوژی و شیمی دارویی شدیم و در سال جاری هم سعی می‌کنیم با جذب 10 نیروی متخصص، زمینه رشد کیفی را فراهم کنیم.

نعمتی از موفقیت مرکز رشد علوم دارویی با 5 هسته فناورگفت و برنامه‌های سال جاری منتهی به شهریور سال آینده را برشمرد و خاطرنشان کرد: داروخانه شهری به زودی راه‌اندازی می‌شود تا علاوه بر استفاده داروسازان جوان در زمینه آموزشی، بتوانیم بخشی از مشکلات شهر دامغان در تامین دارو را نیز مرتفع کنیم و با راه‌اندازی مرکز تحقیقات تولید و فناوری داروهای گیاهی تلاش خواهیم کرد با حمایت سازمانی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان به یکی از مهم‌ترین مراکز تولیدی این دسته از داروها تبدیل شویم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید 2 ساعته از دانشکده داروسازی، آزمایشگاه‌های عملیاتی و آزمایشگاه‌های مرکز تحقیقات داروسازی بازدید کرد و با راهنمایی‌های کامل و توضیحات جامع از همکاران خود در واحد دامغان خواست تا با افزایش بهره‌وری به کیفیت‌بخشی آموزش توجه ویژه داشته باشند.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت

به گزارش خبرآنلاین، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

مهر در خبری نوشت:محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900236

دیگر خبرها

  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت