Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:02:17 GMT

واقعیت‌های جالب در مورد کیت میدلتون

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۱۶۱

واقعیت‌های جالب در مورد کیت میدلتون

آموزش های نظامی

کیت میدلتون قبل از آنکه همسر ویلیام شود در یک دوره فشره کلاس های چگونگی واکنش در برابر موقعیت های خطرناک که توسط نیروهای ویژه بریتانیا برگزار شد شرکت کرد ،بنابراین او در حال حاضر به طور کامل، آماده ی مقابله با هر گونه حمله و موقعیت های خطرناک می باشد و در این زمینه برای حفاظت از خود مهارت های لازم را کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاترین سن به عنوان عروس سلطنتی

کیت میدلتون در حالی که 29 سال سن داشت به عنوان عروس سلطنتی بریتانیا انتخاب شد و این درحالی بود که دیگر شاهزاده خانم های سلطنتی از جمله ملکه الیزابت دوم هنگامی که در سال 1947 عروس سلطنتی شد 21 ساله بود، و هم چنین پرنسس دایانا هم زمانی که به عنوان همسر ولیعهد چارلز انتخاب شد تنها 20 سال داشت .در نتیجه باید گفت کیت میدلتون با 29 سال سن بالاترین سن را در میان عروس های سلطنتی به خود اختصاص داده است.

کیت میدلتون (کاترین )

نام مستعار ' کیت میدلتون ' کاترین می باشد و ممکن خیلی از شما از این موضوع باخبر باشید. اما باید بدانید که دلیل استفاده از نام مستعار او به زمانی برمی گردد که او به خانواده ی سلطنتی راه پیدا کرد. در آن زمان از نام مستعار او در کنار نام همسرش به صورت کیت و ویل (ویل مخفف ویلیام ) استفاده شد. نام مستعاری که زمانی که وارد خانواده ی سلطنتی شد به او اختصاص داده شده استد.

فروتنی و تواضع

رسانه ها به تصویر کشیدن ازدواج کیت و ویلیام را بسیار دوست داشتند. داستان زندگی شاهزاده ای نجیب که از خانواده ای ثروتمند و اصیل آمده است.ذاما این تمام ماجرا نیست بلکه باید بدانید پدر و مادر کیت حامی یک وب سایت بسیار بزرگ و میلیاردی می باشند .آنها بیشتر از آنچه که کیت در مورد زندگی خود گفته است ثروتمند هستند تا آنجا که آنقدر پول داشتند که کیت را به دانشگاه مارلبرو که یکی از دانشگاه های خصوصی و بسیار معروف در انگلستان است فرستادند و این تنها فروتنی و تواضع کیت را نشان می دهد.

شیطنت های کیت

به نظرمی رسد که جدیدترین شاهزاده خانم بریتانیا به نام کیت میدلتون بانویی بسیار آرام و نجیب می باشد که تا به حال هیچ گونه شیطنتی از او در زندگی اش سرنزده است.اما تحقیقات نشان داده است که هنگامی که او جوان تر بوده اینگونه نبوده است چرا که معلم مدرسه قدیمی کیت ادعا می کند که شاهزاده خانم در کلاس های درس بسیار شیطنت می کرده و از پنجره ی کلاس همکلاسی هایش را اذیت می کرده و این معلم باورش نشده است که کیت این روزها دیگر بسیار آرام است.

دیوانه ورزش

از اندام ظریف و زیبای کیت باید فهمید که حتما اهل ورزش می باشد .بله ! او یکی از بازیکنان مشتاق و ماهر در رشته ی هاکی در مدرسه و هم چنین در دانشگاه بوده است .او حتی در مسابقات پرش ارتفاع و پرش طول که در مدرسه برگزار می شده است شرکت کرده است.

عاشق آشپزی

معمولا هر بانویی که به عنوان عروس سلطتنی وارد خانواه ی سلطنتی می شود دیگر از پخت و پز و رفتن به آشپزخانه به دور است .اما باید بدانید که این در مورد کیت میدلتون صدق نمی کند چرا که یکی از بهترین آشپزهای خانمی می باشد که ترجیح می دهد زمانی که در خانه است شخصا غذای خود و ویلیام را آماده سازد. رژیم غذایی کیت ازغذاهای سالم مانند گوشت بدون چربی ، ماهی آزاد ، لوبیا و سالاد تشکیل شده است.

آرایش

بر اساس گزارشات بیش از یک میلیارد نفر از مردم به تماشای عروسی کیت و ویلیام نشستند تا مدل آرایش کیت را ببینند و از نظر همه قطعا کیت باید به یک ارایشگر بسیار حرفه ای و معروف مراجعه کرده باشد.اما واقعیت این طور نبوده است .بعد از آنکه او به نامزدی ویلیام در آمد تصمیم گرفت تمامی کلاس های ارایشگری را دنبال کند و قبل از آنکه روز عروسی اش فرا برسد به دیدن متخصص آرایش و زیبایی آرابلا پرستون رفت و درس های خاصی در مورد آرایشگری از او گرفت و در نهایت روز عروسی اش خودش خود را آرایش کرده بود که ممکن است این قابل باور نباشد.

مد و لباس

حتی اگر او دارای بودجه و وضعیت مالی بسیار مناسبی برای پوشیدن انواع لباس های بسیار خاص وطراحی های منحصربه فرد می باشد اما او لباسهای خود را از مغازه ها وخرده فروشان عادی بریتانیا خریداری می کند . با این حال او از طرفداران مد و لباس می باشد و با این که لباس های خود را اینگونه ساده و راحت انتخاب می کند اما لباس های او و مدل آنها طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد .او لباس های خود را باقیمتی بسیار پائین در شهر به فروش می رساند تا به این ترتیب مردم با او احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داشته باشند.

 

منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی کیت میدلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب

بیش از ۲۰۰ روز از آغاز جنگ در غزه و کشتار مردم بی‌دفاع می‌گذرد و آمار‌ها از این حکایت دارد که تاکنون حدود ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده و بیش از ۷۷ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند. در چنین شرایطی شاهد هستیم که اساتید و دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های غرب به صحنه آمده و نسبت به ادامه این جنایت‌ها اعتراض می‌کنند. در این بین البته برخی معتقدند که فرهیختگان جهان غرب باید زودتر به کشتار مردم مظلوم غزه واکنش نشان می‌دادند.

درباره زمان واکنش نخبگان در غرب باید نکاتی را مورد توجه قرار داد، زیرا آن‌ها با موانعی رو به رو بوده‌اند و اکنون که این موانع کنار رفته است، این احتمال وجود دارد که اعتراضات به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جوامع دیگر نیز تکرار شود. نباید فراموش کرد که دستگاه رسانه‌ای جهان همواره تلاش می‌کند که واقعیت آنچه در غزه می‌گذرد به گوش جامعه نخبگان نرسد. اما به دلیل حجم بالای جنایت در غزه رسانه‌های آمریکایی نتوانستند، فضا را بسته نگه دارند. 

افزون بر این تلاش زیادی می‌شود که رژیم صهیونیستی را از جنایت در غزه مبرا کنند. این در حالی است که در کنار این رویکرد سعی می‌شود که حماس را نیز تروریست نشان دهند. به عبارت دیگر تلاش غرب این است که فضا و آنچه را که در غزه می‌گذرد، وارونه جلوه دهد. اما به صحنه آمدن دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های مطرح غرب نشان می‌دهد که قشر فرهیخته به واقعیت پی برده‌اند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این رویکرد نخبگان در غرب به دیگر مسائل نیز تسری پیدا کند و بی‌اعتمادی نسبت به رسانه‌های رسمی و مقامات آمریکایی افزایش یابد.

این در حالی است که این روز‌ها اتهامات زیادی به نخبگانی که به واقعیت پی برده‌اند، زده می‌شود. برای نمونه آن‌ها را به یهود ستیزی متهم می‌کنند یا ادعا می‌شود که این فرهیختگان تحت تاثیر جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی را در پیش گرفته‌اند. لازم به یادآوری است که این بار اولی نیست که غربی‌ها جمهوری اسلامی ایران را به چنین مسائلی متهم می‌کنند. با این حال نکته قابل توجهی در این اتهام زنی وجود دارد و آن این است که ایران در مسیر خردمندانه‌ای حرکت می‌کند که این روز‌ها جامعه فرهیخته و دانشگاهی آمریکا نیز به آن پی‌برده و با آن همراه شده به عبارت دیگر این واقعیت افتخار آمیزی برای جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به یادآوری است که اساتید و دانشجویانی که نسبت به شرایط مردم مظلوم غزه اعتراض می‌کنند خطر دستگیری را به جان می‌خرند و این اقدام آن‌ها نشان می‌دهد که این فرهیختگان به دلیل جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی را دنبال نکرده‌اند در واقع آن‌ها آگاه شده اند و وظیفه انسانی خود می‌دانند که از مردم مظلوم غزه دفاع کنند و این رویکرد نشانه دیگری از شکست اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا