Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی بدون گل نود ارومیه و داماش گیلان در رشت پیگیری شد.

با این نتیجه نود ارومیه ۱۴ امتیازی شد و بدون احتساب نتایج سایر بازی‌ها در رده چهارم باقی‌ماند و داماش گیلان با ۱۰ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

نود هفته آینده در ارومیه به دیدار تیم انتهای جدولی ملوان انزلی خواهد رفت و داماش در کرمان با تیم میانه جدولی مس کرمان روبرو خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب اولیه تیم نود ارومیه: عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، امین عباسی، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، علیرضا قاسمی، علی کرمی، پیمان پورصادقی (امید رضایی) و سعید کاظمی (سیدمحمد ابوترابی)

ترکیب اولیه داماش گیلان: محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، ، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، سعید طالبی، میلاد صفایی، معراج پورتقی، میثم میرپسندیده، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، حسین فاضلی

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ دسته یک تیم فوتبال نود ارومیه لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال داماش گیلان لیگ دسته اول باشگاه های کشور لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال 90 ارومیه لیگ دسته یک فوتبال ایران لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور لیگ دسته 1 فوتبال ایران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها