Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:42:53 GMT

علیرضا علیفر: نه خارج رفته ام، نه قرار است بروم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۳۸۴

علیرضا علیفر: نه خارج رفته ام، نه قرار است بروم

گزارشگر تلویزیون بابت اشتباه حاشیه سازی که در آخرین گزارش خود داشت، از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیفر گزارشگر با سابقه فوتبال در گفتگو با روابط عمومی شبکه ورزش درباره حواشی ایجاد شده در آخرین گزارشش گفت:  در بازی رئال مادرید و لوانته به دلیل اطلاعات غلطی که از یک سایت خارجی گرفتم، به اشتباه نام سید جلال حسینی را در ترکیب تیم لوانته اعلام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در نیمه دوم متوجه اشتباه خود شدم و آن را تصحیح کردم اما الان لازم است یک بار دیگر از بینندگان و فوتبال دوستان عذر خواهی کنم. همه ما باید تلاش کنیم تا اطلاعات دقیق و درست به مردم بدهیم و من هم در طول سالهای گزارشم همین رویه را داشته ام.

 

علیفر درباره شایعه خروجش از کشور گفت:  من هیچ جا نرفته ام و هیچ جا هم قرار نیست بروم.  من فرزند ایران هستم و تا نفس میکشم به خاک مقدس سرزمینم وفادارم و افتخار میکنم که از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم کشورم در ارتباط هستم.

صدا و سیما شبکه سه علی علیفر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

کد خبر 6088929

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم