Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ادیب دوست در گفتگو با فارس از یزد، با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی یزد برای ایام اربعین در مسیر یزد - نجف پنج پرواز رفت و شش پرواز برگشت اختصاص داده است گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در این مسیر کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های یزد به زمان رفت و برگشت پروازها اشاره و خاطرنشان کرد: پروازهای رفت از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین در روزهای 17، 18، 19، 22 و 23 و پروازهای برگشت را در روزهای 22، 23، 29، 30، 1 و 2 مهرماه انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت هر پرواز را 160 نفر عنوان و اضافه کرد: شهروندان برای دسترسی آسان به پروازها می‌توانند به سایت yazd.airport.ir مراجعه کنند.

ادیب دوست با اشاره به افزایش قیمت پروازها در ایام اربعین، گفت: قیمت پایه پروازها در ابتدا یک میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده بود که در حال حاضر بین یک میلیون و 700 تا یک میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های یزد با بیان اینکه فروش بلیط به صورت خصوصی انجام می‌گیرد و سیستمی نیست عنوان کرد: فرودگاه نظارتی بر قیمت پروازها ندارد و تنها تسهیلات پروازی و خدمات رفاهی مردم را عهده‌دار است و نظارت بر قیمت‌ها از سوی سازمان هواپیمایی صورت می‌گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

‌روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد اعلام کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم آباد امروز، جمعه به دلیل شرایط نامساعد جوی در خرم آباد، به مبدا بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 15 امروز به شماره پروازی 1006 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • گره اندر گره
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین