Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله چهارم ،سی و چهارمین تور بین‌‌المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ۱۴ تیم از ۱۰ کشور و برتری رکابزن قزاقستان در سرعین به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،مرحله چهارم ،سی و چهارمین تور بین‌‌المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان  با حضور ۱۴  تیم از ۱۰ کشور در سرعین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ایگور چژان از تیم قزاقستان نفر اول، ساوا نوویکوف لوکوس میکس از روسیه نفر دوم و استانیس لاو باشکو فینیکس بلاروس نفر سوم چهارمین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری را کسب کردند.

 پیراهن طلایی و سفید  این رقابت‌ها به ساوا نویکوف رکاب‌زن روسیه، پیراهن قرمز(کوهستان) به حمید پورهاشم و پیراهن سبز(امتیازی) به محمد‌گنج خوانلو رسید.

در این رقابت‌ها از ایران ۴ تیم، از مالزی دو تیم و از کدام از کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس، ترکیه، بلژیک یک تیم حضور دارند.

سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان تا ۱۴ مهر در  ۵ مرحله در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل به مسافت کلی ۸۷۸.۴ کیلومتر برگزار می‌شود.

عکس:امیر حسین میری

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی