Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرخمیر باتوجه به افزایش پرونده‌های تخلف در این شهرستان و ارجاع آن به مرکز استان، خواستار راه‌اندازی شعبه مستقل تعزیرات حکومتی در این منطقه شد.
میرهاشم خواستار یکشنبه شب در نشست شورای اداری اظهارداشت: ایجاد شعبه تعزیرات حکومتی مستقل در شهرستان بندرخمیر، موجب رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن و سهولت در کار مردم و اصناف خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی دیگر از مطالبات جدی مردم بندرخمیر را احیای مجدد دادسرا در این شهرستان عنوان کرد وگفت: در سال‌های ۸۴ تا ۹۴ به مدت ۱۰ سال دادسرا و دادستانی در خمیر فعالیت داشت اما بعد از آن دادسرا حذف و سیستم قضایی شهرستان به صورت دادگاه بخش اداره می‌شود.
فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: مردم این شهرستان مجبور هستند در حوزه فعالیت‌های قضایی به شهرستان بندرلنگه مراجعه کنند.
وی ادامه داد: باتوجه به افزایش جمعیت بندرخمیر و پوشش پرونده‌های بخش‌هایی از شهرستان‌های همجوار توسط دادگاه عمومی این شهرستان و به تبع آن افزایش حجم پرونده‌ها، امروز مردم خمیر خواهان احیای دوباره دادسرا هستد.
خواستار همچنین به نیاز مردم بندرخمیر به راه اندازی اداره ثبت اسناد واملاک اشاره کرد وگفت: جهت دسترسی سریع مردم به خدمات ثبتی و رفع مشکل رفت وآمد متقاضیان، راه اندازی و استقرار این اداره در راستای کاهش هزینه‌های مردم و سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌ها ضروری است.
وی افزود: بیشتر املاک مردم شهرستان بندرخمیر بدون اسناد ثبتی است، که استقرار اداره ثبت اسناد و املاک موجب کاهش هزینه‌های مردم و سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.
فرماندار بندرخمیر همچنین حضور نیروی انسانی ثابت و دائمی در پزشکی قانونی شهرستان را از دیگر مطالبات مردم در حوزه قضا عنوان کرد.
وی با اشاره سفر رییس قوه قضاییه در اواخر هفته گذشته به هرمزگان گفت: حضور و اقدامات ایشان در این قوه، نور امید را در دل مردم روشن کرده و امیدواریم منشا خیر و برکت بویژه در حوزه قضایی استان و شهرستان باشد.
شهرستان بندرخمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر تعزیرات حکومتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان