Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:59:42 GMT

هتل کوروش، تنها چند قدم تا رسیدن به دریا

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۹۷۱۴

هتل کوروش، تنها چند قدم تا رسیدن به دریا

با شنیدن کلمه دریا، بیشتر ما به آرامش و عظمتی فکر می‌کنیم که هنگام تماشای دریا و یا قایق‌سواری در آن تجربه کردیم و یا حتی بعضی ممکن است به یاد تفریحات هیجان‌انگیزی بیفتیم که در دریا امتحان کردیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، شاید کسانی که در جزیره‌ها و یا شهرهای کنار دریا ساکن هستند به دریا عادت کرده باشند اما برای کسانی که در شهرهای دور از دریا زندگی می‌کنند دیدن دریا و گذراندن چند روز کنار آن حسابی حالشان را جا می‌آورد و روحشان را تازه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیره کیش به‌واسطه‌ی آب‌های زلال خلیج‌فارس، تفریحات متعدد و مراکز خرید یکی از مکان‌های موردعلاقه‌ی گردشگران است، زیرا یک پکیج کامل از تمام چیزهایی است که می‌تواند مسافرت را جذاب و ماندگار کند. گردشگران ایرانی معمولا به صورت هوایی از مبداهای مختلف با پرواز اهواز کیش، پرواز شیراز کیش، پرواز تهران کیش و... به این شهر سفر می کنند. جزیره کیش با داشتن مراکز خرید متنوع و لوکس برای کسانی که به دنبال خرید پوشاک و کیف و کفش برند هستند جای مناسبی است، برای مثال در مرکز خرید دامون می‌توانید انواع اجناس برند را پیدا کنید، یا در مرکز خرید پردیس می‌توانید لوازم‌آرایشی، اجناس صوتی و تصویری خوبی بخرید.

تفریحات آبی کیش تنها به پارک دلفین‌ها و قایق‌سواری محدود نمی‌شود، باید جوری برنامه‌ریزی کنید که وقت کافی برای لذت بردن از تمام تفریحات را داشته باشید، اگر می‌خواهید غواصی را به شکل متفاوت‌تر تجربه کنید، سراغ اسکوتر زیردریایی بروید و بعد با لباس مخصوص روی اسکوتر بنشینید و زیردریا سواری کنید! 

کیش با داشتن سواحل تفریحی مانند، ساحل مرجان، ساحل مرد ماهی‌گیر، ساحل درختان نارگیل، ساحل میرمهنا و ساحل کشتی یونانی در هر قسمت از خود حرفی تازه برای گفتن و جاذبه‌ای زیبا برای دیدن دارد. حتماً منظره‌ی غروب خورشید در ساحل کشتی یونانی را فراموش نکرده‌اید! تفریح در جزیره کیش و گشت‌وگذار، رابطه مستقیمی با هتل محل اقامت شما دارد یعنی اگر هتل مناسبی را برای ماندن انتخاب کنید مطمئن باشید کیفیت سفرتان در کیش بالاتر می‌رود.

یکی از هتل‌های زبانزد در کیش با امکانات رفاهی و خدمات‌رسانی عالی هتل (پنج ستاره بزرگ کوروش) است. هتل کوروش در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد و یک هتل تازه تأسیس در ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت لوکس است. هتل کوروش در میدان پردیس کیش واقع‌ شده و دارای پارکینگ، رستوران، اینترنت و استخر رایگان برای مسافران است.

منظره هتل کوروش از سمتی رو به دریا است، پس فاصله چندانی با دریا نخواهید داشت و می‌توانید آرامش دریا را حتی در اتاقتان تجربه کنید. در لابی هتل کوروش می‌توانید از خدمات آژانس مسافرتی، فتوکپی و پرینت، آتلیه عکاسی استفاده کنید.

برای رفت‌وآمد در جزیره نیز از هتل کوروش یا اتومبیل کرایه کنید و یا همان‌ جا تاکسی بگیرید. در صورت تمایل برای تورهای جزیره، بلیط اماکن و تفریحات نیز در لابی هتل می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید.

اگر لازم بود در لابی چند دقیقه‌ای منتظر بمانید، بیکار نخواهید نشست، تلویزیون و مینی‌بار لابی شما را سرگرم خواهد کرد. برای داشتن یک عصرانه کوتاه و نوشیدن یک فنجان قهوه نیز به کافی‌شاپ هتل سری بزنید تا خستگی را از تنتان به در کنید.

اگر به امکانات دیگری احتیاج دارید هتل کوروش دارای، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری برای جابجایی چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی-فرنگی، خدمات لاندری (خشک‌شویی) و اتاق چمدان در لابی است. اتاق‌های هتل کوروش به‌گونه‌ای طراحی‌ شده تا مسافران در آن نهایت راحتی را تجربه کند و بتواند تمام آنچه را که از یک اتاق لوکس انتظار دارد برآورده کند.

اتاق‌های هتل کوروش مجهز به اینترنت رایگان و در هر اتاق مبلمان، تلویزیون و یخچال قرار داده‌ شده است. تلفن نیز برای ارتباط با پذیرش و یا تماس‌های تلفنی مسافران در اتاق در دسترس است. اگر نگران وسایل گران‌بهایتان هستید و نمی‌دانید هنگام خروج آن‌ها را کجا بگذارید، صندوق امانات اتاق بهترین مورد است که می‌توانید با کمال آرامش و اطمینان وسایل را در آن بگذارید.

سرویس حمام و دستشویی اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی هستند و شامل دستگاه تهویه هوای مطبوع و اطفاء حریق نیز می‌شود. برای نظم لباس‌هایتان نیز در همه اتاق‌ها کمد و جالباسی و رخت‌آویز قرار داده‌ شده است.

اگر نگران فاصله هتل تا مراکز خرید و یا جاذبه‌های تفریحی و گردشگری هستید خیالتان از این بابت راحت باشد زیرا هتل کوروش فاصله چندانی با مهم‌ترین مراکز ندارد. برای مثال، فاصله با خودرو تا اسکلۀ تفریحی کیش: ۶ دقیقه تا ساحل مرجان: ۷ دقیقه تا پارک ساحلی سیمرغ کیش: ۸ دقیقه، فاصله تا پارک دلفین‌های کیش: ۱۲ دقیقه، فاصله تا کشتی یونانی: ۱۹ دقیقه، فاصله تا پلاژ بانوان: ۸ دقیقه، فاصله تا پلاژ آقایان: ۹ دقیقه تا بازار عرب‌ها (صفین): ۱۱ دقیقه تا مرکز تجاری کیش: ۸ دقیقه، فاصله تا بازار دامون دریا ۱: ۸ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی کیش: ۵ دقیقه است.

هتل کوروش کیش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش مسافر است و در صورت نیاز خدمات تشریفات ویژه و یا CIP را برای مسافران خاص تدارک می‌بیند.

اگر می‌خواهید در سفر بعدی‌تان به کیش در هتل کوروش اقامت داشته باشید می‌توانید از طریق سامانه معتبر رزرو تور و بلیط (کی‌‎سفر) اتاق خود را رزرو کنید.

بدون شک با داشتن اقامتی با کیفیت، سفر هیجان‌انگیزی منتظر شماست!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل کوروش كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های پیشران استان هرمزگان، درمان، آب و مسکن را سه اولویت و تعهد اصلی دولت در استان هرمزگان معرفی کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری به تعهدات خود در این حوزه‌ها عمل کرده و پروژه‌های در دست اقدام را تحویل مردم استان کنیم.

وی افزود: پیشبرد پروژه‌های پیشران در استان موفقیت آمیز بوده که راز موفقیت و پیشرفت آن را باید استفاده از منابع اعتباری ترکیبی بدانیم.

دوستی بیان‌کرد: در سال جاری نیز از منابع اعتباری را به کمک پروژه‌های پیشران استان خواهیم آورد تا سرعت رشد و توسعه در استان مضاعف شود.

استاندار هرمزگان، اعتبارات داخلی استان، منابع حاصله از مولدسازی، تسهیلات، بانکی، کمک‌های فنی و اعتباری استانداری و اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری را از جمله منابع قابل اتکا در پیشبرد اهداف معرفی کرد و گفت: با این وجود باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت خیرین و منابع مسئولیت‌های اجتماعی را نیز برای اتمام پروژه‌های اولویت دار به کمک بگیریم.

دوستی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به برنامه‌های زمانبندی در پیشبرد پروژه‌های پیشران، گفت: تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب و ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از جمله پروژه‌های مهمی هستند که باید طبق برنامه زمانبندی با هدف ارتقای سرانه تخت‌های بیمارستانی انجام شوند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ریسک زدایی از سرمایه‌گذاری در حوزه دریا تاکید کرد و گفت: چنانچه با استفاده ابزارهای مختلف، ریسک موجود در حوزه اقتصاد دریا پوشش داده نشود این حوزه مؤکد توسط مقام معظم رهبری مغفول خواهد ماند و به طور مطلوب فعال نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: به جهت از بین‌بردن ترس تاریخی مردم ایران برای ورود به حوزه دریا لازم است با روش‌های مختلف ریسک این حوزه پوشش داده شود تا راه برای همگان باز شود.

کد خبر 6096341

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد