Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@21:28:28 GMT

کودک ربوده شده به شیرخوارگاه تحویل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۰۵۹۹

کودک ربوده شده به شیرخوارگاه تحویل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پنجشنبه 9 مهر مردی افغانستانی به پلیس رفت و از ربوده شدن پسر 4 ساله‌اش خبر داد. او گفت: من دو بار ازدواج کرده‌ام و حاصل این ازدواج 11 فرزند است. کوچک‌ترین فرزندم امروز در کوچه در منطقه عبدل‌آباد بازی می‌کرد که ناپدید شد. از اهالی و افرادی که در محل بودند سراغ احسان - پسرم- را گرفتم که آنها به من گفتند مرد موتورسواری او را با خود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسرم پای چپش می‌لنگد و نمی‌تواند براحتی راه برود.

با شکایت این مرد تحقیقات برای یافتن پسر 4 ساله به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

در حالی که بررسی‌ها برای یافتن کودک ادامه داشت، ساعاتی بعد زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: برای خرید به بازار میوه و تره بار رفته بودم که مرد جوانی را با یک کودک 4 یا 5 ساله دیدم پای چپ کودک می‌لنگید و بشدت گریه می‌کرد اما مرد جوان به زور او را با خود می‌برد. به مرد جوان گفتم: این بچه خودت است؟ گفت: «بله! می‌خواهم پسرم را به دکتر ببرم.» اما رفتارش مشکوک بود به‌همین خاطر تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر دهم.

تحقیقات برای یافتن احسان ادامه داشت تا اینکه دو روز بعد مسئولان شیرخوارگاه آمنه در تماس با پلیس اعلام کردند ساعاتی قبل مرد میانسالی کودکی را به شیرخوارگاه آورده که مشخصاتش با احسان شباهت زیادی دارد. بدین ترتیب مأموران راهی شیرخوارگاه شده و احسان را شناسایی کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد مرد رهگذری در حالی که احسان در خیابان رها شده بود او را پیدا کرده و به شیرخوارگاه آمنه تحویل داده است. با پیدا شدن کودک و پس‌از هماهنگی با بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، احسان تحویل خانواده‌اش شد. تحقیقات برای شناسایی مرد موتور سوار به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج بازی خانواده گریه میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد