Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره بازی های ساحلی جهان از ۲۰ مهر با حضور ۱۲۴۰ ورزشکار از ۹۷ کشور به میزبانی قطر آغاز می شود.

این مسابقات در ۱۳ رشته و ۱۴ ماده برگزار می شود. کاروان ایران در رشته های فوتبال ساحلی، کشتی، کاراته (بانوان و مردان) و بولدرینگ (بانوان و مردان) سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام اعضای کاروان ایران به محل برگزاری بازی های ساحلی جهان در ۵ گروه انجام می شود. کادر سرپرستی نخستین گروه اعزامی است که بامداد سه شنبه تهران را به مقصد دوحه ترک می کند. تیم های کشتی، کاراته و بولدرینگ هم به ترتیب ، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مهرماه عازم قطر می شوند. همچنین تیم فوتبال ساحلی که از ۱۰ مهر برای برگزاری دیدار دوستانه برابر عمان در مسقط حضور دارد ۱۷ مهر از همانجا وارد دوحه می شود.

نخستین دوره بازی های ساحلی جهان در دو ساحل «الغرافه» و «کاتارا» و مجموعه ورزشی «اسپایر» قطر برگزار می شود. رقابت های نمایندگان بولدرینگ ایران در مجموعه ورزشی اسپایر و مسابقات نمایندگان کاراته، کشتی و فوتبال ایران هم در ساحل کاتارا برگزار می شود.

کد خبر 4738288 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان فخری بازی های ساحلی جهان قطر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران والیبال جام حذفی فوتبال کشور آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد