Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@02:40:14 GMT

با تزریق ژل، جوانی پوست خود را به آن برگردانید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۰۱۹

با تزریق ژل، جوانی پوست خود را به آن برگردانید

خرداد؛ تزریق ژل یکی از جدیدترین راه ها برای جوانسازی و فرم دهی به اعضای صورت و بدن می باشد. این روش که با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است به صورت های مختلفی و با مواد متفاوتی اجر می شود، که می توان تزریق اسید هالورونیک را یکی از کم ضرر ترین و بهترین روش های تزریق ژل دانست. از مزیت های تزریق اسید هیالورونیک به هر قسمت از بدن این می باشد که می توان به سادگی فرم دلخواه را به آن قسمت داد و از آنجایی که این ماده به صورت طبیعی در قسمت هایی مانند مفاصل، چشم، پوست و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار دارد، پس تزریق آن به زیر پوست عوارض خاصی را برای بدن ایجاد نخواهد کرد.از انجایی که کلینیک ما یک مرکز شناخته شده در زمینه تزریق ژل در تهران می باشد، می تواند با معرفی بهترین دکتر تزریق ژل به شما در زیباتر و جوان تر شدن پوستتان کمک کند.
قبل از تزریق ژل باید چه مراقبت هایی را انجام داد؟بسیاری از افراد فکر می کنند که مراقبت فقط مختص بعد از تزریق می باشد و قبل از انجام تزریق نیازی به رعایت نکته ای نمی باشد اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بهترین نتیجه را از تزریق ژل بدست بیاورید می بایست علاوه بر مراقبت های بعد از تزریق به مراقبت های قبل از آن نیز توجه کنید تا علاوه بر مشاهده نتیجه بهتر، کبودی کمتری را نیز مشاهده کنید. ما سعی کرده ایم در زیر مهم ترین نکات را برای شما بیان کنیم.
 تزریق ژل
⦁ در صورتی که بیماری خاصی دارید که برای آن از داروهای خاص استفاده می کنید بهتر است قبل از اقدام برای تزریق با پزشک خود مشورت کنید.⦁ بهتر است چندین روز قبل از تزریق ژل از مصرف مسکن های قوی مانند ایبوبروفن، روغن ماهی و نوشیدنی حاوی الکل پرهیز کنید؛ همچنین مصرف داروهایی که دارای اسید استیل سالیسیتیک هستند و دارو های مانند ویتامین E، مکمل های حاوی سیر و جنسینگ را نیز از دو هفته قبل از تزریق قطع کنید.⦁ استفاده از کرم ضد آفتاب فراموش نشود زیرا در صورت بروز آفتاب سوختگی بر روی پوست ممکن است باعث شود شما به نتیجه دلخواه خود نرسید.
بعد از تزریق ژل باید به چه نکاتی توجه کرد؟همه خوب می دانیم که زمانی تزریق ژل می تواند نتیجه دلخواه و خوب را به افراد بدهد که توسط متخصصی حرفه ای در این زمینه و در کلینیکی معتبر انجام شود اما اگر که می خواهید پوستتان بعد از تزریق ژل سریعتر به حالت اولیه خود برگردد و تغییر آن خیلی سریع مشاهده شود، بهتر است مراقبت های بعد از آن را به صورت دقیق انجام دهید. این مراقبت های شامل موارد زیر می باشد:⦁ از مالش محل تزریق تا 24 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید.⦁ از آنجایی که فشار برروی پوست برای افرادی که تزریق انجام داده اند مناسب نمی باشد، پس از آرایش کردن تا 24 ساعت بعد از تزریق پرهیز کنید.⦁ برای سرعت بخشیدن به از بین رفتن محل کبودی ها بهتر است از گرفتن دوش آب گرم خودداری کنید؛ هرچند این کار منعی ندارد اما بهتر است رعایت شود.⦁ استفاده از کمپرس آب سرد، هر 15 دقیقه یکبار می تواند به کم شدن کبودی ها کمک کند.⦁ نوشیدن آب به مقدار فراوان فراموش نشود.⦁ در 24 الی 48 ساعت بعد از تزریق، بهتر است از مصرف نوشیدنی های گرم خودداری کنید. 
تزریق ژل در تهران
همانطور که گفته شد اولین شرط برای مشاهده بهترین نتیجه ها این است که از بهترین پزشک های متخصص با مهارت های لازم در زمینه  تزریق ژل  کمک بگیرید؛ حال اگر که به دنبال کلینیکی برای تزریق ژل شمال تهران هستید می توانید به مرکز ما مراجعه کنید . از انجایی که کلینیک ما یک مرکز شناخته شده در زمینه تزریق ژل شمال تهران می باشد، می تواند با معرفی بهترین دکتر تزریق ژل به شما در زیباتر و جوان تر شدن پوستتان کمک کند.منبع : وب سایت آرایشی آناهید
برچسب ها: تزریق ژل در تهران ، معرفی بهترین دکتر تزریق ژل ، مرکز تزریق ژل شمال تهران ، تزریق ژل

منبع: خرداد

کلیدواژه: تزریق ژل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!

‏علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی نوشت:

« در هفته گذشته دیدیم هرچه به دور دوم انتخابات نزدیک‌تر‌ می‌شویم، کثافت‌کاری‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌های بازندگان دور اول انتخابات بیشتر شده است.

‏ما خودمان را ملزم به رعایت فرمایشات رهبر انقلاب می‌دانیم اما چنانچه بخواهند به رای مردم توهین کرده یا آن را نادیده گرفته و رقابت انتخاباتی سالم و پر نشاط را به حاشیه بکشانند، متناسب با میزان بی‌اخلاقی‌شان سیلی جانانه خواهند خورد.

‏البته که آن‌ها بهتر می‌دانند بنده اهل تهدید پوچ نیستم! »

دیگر خبرها

  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!