Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: فردا همایش ملی روستا و عشایر به میزبانی خراسان جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود که معاون اول رئیس جمهور، ۶ وزیر، جمعی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی کشور و شماری از استانداران و فرمانداران و نمایندگان روستایی و عشایر استان‌های کشور مهمان این همایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این همایش ۲ هزار و ۴۸۰ طرح ملی روستایی و عشایر در سراسر کشور همزمان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، افزود: ۸ تفاهم نامه برای توسعه مناطق روستایی و عشایر کشور به امضاء می‌رسد که ۴ تفاهم نامه مختص خراسان جنوبی است.

معتمدیان با بیان اینکه یکی از تفاهم نامه‌های مختص خراسان جنوبی، مربوط به تعیین دستگاه‌های حاکمیتی به عنوان دستگاه معین محرومیت زدایی در ۴ شهرستان مرزی و کم برخوردار این استان است،بیان کرد:  مطابق این تفاهم نامه بنیاد برکت کشور دستگاه معین شهرستان نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دستگاه معین شهرستان سربیشه، بنیاد علوی دستگاه معین شهرستان درمیان و قرارگاه سازندگی بسیج دستگاه معین شهرستان زیرکوه می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه‌های معین تعیین شده برای این ۴ شهرستان مرزی، مسئولیت اجرای طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت زدایی را در این شهرستان‌ها به عهده می‌گیرند تا سطح برخورداری شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه از امکانات و اشتغال، افزایش یابد.

او ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی پروژه کلان راه آهن خراسان جنوبی با حضور آقای جهانگیری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت زیرساخت وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود که این پروژه به طول ۲۷۱ کیلومتر از بیرجند تا ایستگاه یونسی گناباد در خراسان رضوی و در قالب کنسرسیوم انجام می‌شود.

معتمدیان تصریح کرد: انعقاد قرارداد ایجاد هزار هکتار شهرک گلخانه‌ای در خصوص اجرای سند سازگاری با شرایط کم آبی به عنوان استان الگو، برقراری مزایای صندوق بیمه اجتماعی برای تمامی سرپرستان خانوار‌های روستایی و عشایر استان به صورت پرداخت دوسوم حق بیمه از سوی دولت و یک سوم از سوی سرپرست خانوار، رونمایی از لوح جهانی روستای نمونه گردشگری جهانی خراشاد خراسان جنوبی، آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ طرح آبخیزداری و بهره برداری از چند راه روستایی از دیگر برنامه‌های همایش ملی روستا و عشایر و سفر معاون اول رئیس جمهور و هیأت همراه به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ ی

بهره برداری از ۲ هزار و ۴۸۰ طرح ملی روستایی و عشایر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی