Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور سیفی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۷۵۰ طرح اشتغال و خودکفایی در شش ماهه نخست سال‌جاری توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اجرا شده است، گفت: مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارت‌های لازم فنی و تخصصی توانستند وارد بازار کار شوند که اقدامات لازم برای پایدارسازی اشتغال آن‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در شش ماهه نخست سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد تا بتوانند طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به مرحله اجرا درآورند، بیان کرد: برای تسهیل و تسریع در اعطای وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت، همکاری بسیار مطلوبی بین کمیته امداد و بانک‌های عامل استان اردبیل برقرار است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت جزو خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانکی هستند، افزود: خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل دارای کمترین معوقات بانکی هستند که این امر موجب شده است بانک‌های عامل ضمن اعتماد، در پرداخت تسهیلات کمال همکاری را با این نهاد داشته باشند.

سیفی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال پایدار روستایی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: ۳۱۸ نفر از مددجویان با بهره‌مندی از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وارد بازار کار شده‌اند که این امر در کنار اشتغال‌زایی در روستا‌ها و مناطق محروم، به رونق اقتصادی آن منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

او با بیان اینکه اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، از جمله اقدامات مهم کمیته امداد استان اردبیل در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در روستاها، مناطق محروم و مرزنشین است تا شاهد توسعه این مناطق باشیم، افزود: در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اولویت با مناطق محروم و روستایی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه راهکار مهم کمیته امداد استان اردبیل در اجرای موفق طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه آموزش و مشاوره‌های لازم شغلی به مددجویان است تا آن‌ها بتوانند به خوبی از عهده فعالیت‌های کسب‌وکار خود برآیند، بیان کرد: در صورتی به خانوار تحت حمایت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت می‌شود که از هر لحاظ توانایی آن‌ها برای ایجاد شغل مورد علاقه خود ارزیابی شده و دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده باشند.

سیفی با بیان اینکه در طول اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی با نظارت دقیق تلاش می‌شود تا هیچگونه انحرافی در مسیر خوداتکایی خانوار تحت حمایت صورت نگیرد، گفت: کمیته امداد استان اردبیل به نظارت بر طرح‌های خودکفایی اکتفا نکرده و با ارائه مشاوره‌های لازم و ایجاد بازار کار مناسب درصدد است تا کسب‌وکار خانوار تحت حمایت را تقویت کند.

او با اشاره به اینکه به منظور اثربخشی هرچه بیشتر در ایجاد اشتغال پایدار طرح راهبران شغلی توسط این نهاد در حال اجرا است، بیان کرد: در این طرح، صاحبان مشاغل و کارآفرینان به عنوان راهبران شغلی و هدایت‌گر، وظیفه دارند تا با هدایت مددجویان متخصص در عرصه تولید فعالیت کنند.

سیفی اعلام کرد: از صاحبان مشاغل و کارآفرینان خواستاریم تا با همیاری‌های گسترده‌تر این نهاد را در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند جامعه بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان اردبیلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام