Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@03:28:45 GMT

کاهش تشریفات قانونی با تشکیل شوراهای حل اختلاف

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۵۴۵۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم امضای تفاهم‌نامه تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه واحدهای صنعتی و تجاری که در وزارت صمت در حال برگزاری است، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری رئیس شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت: یکی از دغدغه‌های نظام توجه ویژه و حمایت قاطع قوه قضائیه از تولید و اشتغال است و بر همین اساس بخش‌های مختلف این قوه در تعامل با سایر قوا این موضوع را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری ادامه داد: حوز‌ه‌های مختلف قوه مکلف شدند به منظور قطع وابستگی کشور به کشورهای دیگر تمام نیروی خود را بر روی حمایت از اشتغال و تولید متمرکز کنند. این امر مورد تاکید ریاست قوه قضائیه است و بر اساس تدابیر ایشان ما تمام توان از تولید و اشتغال دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه و لزوم استقرار هر چه سریعتر شوراهای حل اختلاف گفت: برخی از اختلافات در این حوزه به ارتباطات واحدهای تولیدی با مجموعه‌های بیرونی برمی‌گردد که به دلیل وجود تشریفات قانونی رسیدگی به آنها به تعویق می‌افتد بر همین اساس در مجموعه‌های تخصصی و کارشناسی و در تعامل میان صنعتگران با قوه قضائیه تلاش خواهد شد که در فضای آرام و به دور از مسائل روانی اینمشکلات حل و فصل شود. تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه واحدهای تولیدی گام موثری از سوی قوه قضائیه برای صیانت از تولید است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال قوه قضائیه کارشناسی حل شوراهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟