Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام، از اقدامات انجام شده برای نجات گردشگران اصفهانی در منظقه ویژدرون ایلام خبرداد و گفت: گردشگران اصفهانی در منطقه ویژدرون ایلام از سلامت کامل برخوردار هستند. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، 15نفر از گردشگران اصفهانی که در سفر خود به ایلام وارد منطقه ویژدرون ایلام شده بودند بعلت باز شدن دریچه‌های سد ایلام  و عدم آشنایی به منطقه و شرایط طبیعی  و عدم آنت دهی تلفن همراه در محاصره آب قرار گرفته و به مدت سه روز در این وضعیت باقی مانده‌اند که با اعلام مفقودیت آنان در این منطقه به نیروهای امداد رسان، اقدامات برای تعیین سرنوشت آنان بعداز سه روز انجام و نتیجه اقدامات منجر به خبر سلامتی گردشگران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهگیلویه و بویراحمد| نگرانی مردم روستای گردشگری «کره» دنا از وعده بنیاد مسکننقش کم‌‌رنگ صنعت گردشگری همدان در کارآفرینیبجنورد| اشتغال پایدار با رونق گردشگری امکان‌پذیر است

حسین عارفی با اعلام انجام اقدامات امدادی برای نجات گردشگران اصفهانی در منطقه ویژ درون ایلام از زنده بودن آنان خبر و اظهار داشت: این گردشگران قبل از سرریز آب سد ایلام به منطقه پایین دست سد رفته بودند که پس از رهاسازی آب در قسمت پایین دست سد گرفتار شد‌ه اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه تمامی گردشگران در سلامت کامل به سر می برند، افزود: تلاش هلال احمر و مدیریت بحران برای نجات این افراد ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

R7718/P1549/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر