Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در نهایت بنا به درخواست‌های متعدد این خانواده‌ها به سامانه دادسرای ارشاد تهران، این دادسرا برای پیگیری مسأله اقدام کرد.

عوامل تهیه این مصاحبه، به دستور دادسرا و توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دادسرا دادسرا بازداشت مسائل جنسی مصاحبه جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد