Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل چند وقتی است که پورتال خرید خود را راه اندازی کرده و کاربران می‌توانند در این پورتال کالای خود را جست و جو کرده و ضمن مشاهده قیمت محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند. اما گوگل به تازگی اعلام کرده است که قابلیت اعلام قیمت جدید در گوشی‌های موبایلی و همچنین نسخه وب سایت این پرتال در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این قابلیت کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه Track Price که در پایین محصول مورد نظر آن‌ها قرار داده شده است، تغییرات قیمت آن را تا زمانی که قصد خرید محصول دلخواه خود دارند را دریافت کنند.

اعلامیه‌های تغییرا قیمت از طریق نوتیفیکشن‌های گوشی و همچنین ایمیل به کاربر اطلاع داده خواهند شد. همچنین کاربران می‌توانند از این به بعد با پرتال Google Images بفهمند که محصول مورد آن‌ها در کدام فروشگاه در دسترس است و محصول آن‌ها چه قیمتی در آن فروشگاه عرضه خواهد شد. علاوه بر این شرکت گوگل در حال رنگارنگ کردن محصولات خود است تا از این طریق از رنگ‌های مختلف به کاربران نشان دهد که آیا می‌توانند محصول مورد نظر خود را از شرکت سازنده خریداری کنند یا باید محصول خود را از واسطه‌ها تهیه کنند.

همچنین کاربرانی که قصد خرید لباس خاصی را دراند، اما نمی‎‌دانند که این لباس در چند رنگ تولید شده است و در تن نیز چگونه خود را نشان خواهد داد، می‌توانند نرم افزار Google Len را باز کرده و با گرفتن عکس از لباس مورد نظر، رنگ‌های لباس تولید شده و تصاویر مانکن‌های که آن لباس را پوشیده‌اند را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: ویژگی جدید گوگل پیکسل، کاربران خود را از تصادفات رانندگی نجات می‌دهد

احتمالا در روز‌های آینده شرکت گوگل مشکلات کوچکی که در عملکرد این نرم افزار وجود دارد را نیز برطرف کند تا کاربران بدون کوچک‌ترین مشکلی از قابلیت‌های نرم افزار Google Lenz استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی