Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه شب خبرگزاری آناتولی ترکیه، در گزارش دیده بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه به موارد نقض حقوق فلسطینیان در قدس اشغالی اشاره شده است.

در این گزارش آمده است که صهیونیست ها طی ماه سپتامبر به تخریب و مصادره اموال و اراضی فلسطینیان در قدس اشغالی ادامه دادند.

بنابر گزارش این نهاد حقوق بشری، نظامیان صهیونیست ۱۲ مرتبه به سوی فلسطینیان آتش گشودند که منجر به کشته شدن یک زن ۵۰ ساله و زخمی شدن ۲۹ نفر از جمله دو امدادگر و یک کودک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: نیروهای  اشغالگر همچنین ۷۷ عملیات علیه شهرک ها و محله های شهر قدس انجام دادند که در این عملیات  ۱۱۰ فلسطینی دستگیر شدند.

دیده بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه اعلام کرده که نظامیان صهیونیست همچنان مانع از ورود مسلمانان به مساجد شهر قدس شده و به یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی کمک می کنند.

این نهاد حقوق بشری مستقل که مقر آن در ژنو سوئیس واقع شده، همچنین خواستار پایان تبعیض های نژادی میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها، توقف سیاست تخریب منازل و اموال فلسطینی ها و احترام به حق آن ها در آزادی عبادت و شعائر مذهبی  شده است.

دیده بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه همچنین از سازمان ملل متحد خواسته است تا رژیم صهیونیستی را به خاطر نقض حقوق فلسطینیان ساکن قدس مجازات کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴