Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 هزار بشکه نفت سفید قاچاق در گمرک بازرگان کشف و ضبط شد .

صادق نامدار مدیر کل گمرک بازرگان در ماکو با اعلام این خبر گفت :  با تلاش و هوشیاری ماموران گمرک بازرگان، این محموله بزرگ سوخت در این گمرک کشف و ضبط شد .

وی گفت : افراد سود جو  این میزان  نفت سفید را بصورت قاچاق و غیر قانونی  به نام کالای  تینر بارگیری کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار  افزود : پس از ارسال نمونه هایی از این محموله به کارگروه تشخیص مواد ؛ مشخص شد که مواد موجود در داخل بشکه ها ، نفت سفید است .
مدیر کل گمرک بازرگان مقدار تقریبی مواد نفتی کشف شده در این گمرک را 450 هزار لیتر به وزن 38 تن اعلام کرد و گفت : ارزش این کشفیات 22 میلیارد ریال بوده و دراین خصوص دو نفر به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .
بر اساس اعلام مدیر کل گمرک بازرگان این بزرگترین محموله قاچاق مواد سوختی در شمالغرب کشور است که در این گمرک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد .

 این محموله بزرگ سوختی از گمرکات داخلی کشورمان به مقصد کشور ترکیه بارگیری شده بود ./ صدا وسیما

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است

به گزارش خبرگزاری مهر شرکت مشاوره وود مک کنزی اعلام کرد تقاضای جهانی برای بنزین احتمالاً ۳۴۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۴ رشد کرده و به ۲۶.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان رشد از سال ۲۰۲۰ و کمتر از رشد ۷۰۰ هزار بشکه‌ای تقاضای روزانه برای بنزین در سال ۲۰۲۳ است.

سوشانت گوپتا، تحلیلگر «وود مک کنزی» گفت: نفوذ خودروهای برقی در آمریکا و چین افزایش یافته است. امسال، تقاضای چین به دلیل استفاده بیشتر از خودروهای برقی، تنها ۱۰ هزار بشکه در روز رشد خواهد کرد.

شرکت مشاوره «ریستاد انرژی»، تقاضای جهانی برای بنزین در سال میلادی جاری را حدود ۲۶ میلیون بشکه در روز تخمین زد که حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز بالاتر از رشد حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۳ است.

کد خبر 6098109 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی