Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جلالی پیش از ظهر دوشنبه در نشست توجیهی با ائمه جماعت شهر کرمان به برنامه های فرهنگی و مذهبی دهه آخر صفر اشاره و اظهار کرد: این برنامه ها به صورت مشارکتی توسط اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت ۴۰ مسجد شاخص در شهر کرمان همراه با یاد و خاطره شهدای محله این مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی رویکرد موضوع برنامه های سخنرانی این ایام را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد شهداء انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه دهه آخر ماه صفر مصادف با ایام دهه وقف است، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی سازمان اوقاف  نیز با محوریت بقاع متبرکه و مساجد برگزار می شود.

 حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: ما باید در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی نسبت به گسترش بیانیه گام دوم تنقلاب در جامعه  تبلیغ و تلاش کنیم زیرا عمل به این بیانیه موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی می شود.

مدیر کل اوقاف استان کرمان با بیان اینکه بخشی از نیات موقوفات شهر کرمان با هدف برنامه های عزاداری دهه آخر صفر وقف است، تصریح کرد: این اداره در راستای عمل امینانه به نیات موقوفات منطبق، برنامه های عزاداری، سخنرانی و اطعام عزاداران  را در محل اماکن متبرکه و امامزادگان عظیم الشان برگزار می کند.

کد خبر 4739671

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب علی جلالی اداره کل اوقاف کرمان وقف ماه محرم و صفر اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان 

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان این قشرهای مختلف مردم  خواستار عزاداری های باشکوه بمانند سالار شهیدان برای دیگر امامان شدند .

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان