Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز روستا۱۹ میلیارد تومان طرح هادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

سهراب رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به ویژه برنامه‌های روز روستا اظهارداشت: 38طرح هادی روستایی در استان با 19 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده، اعطا سندهای ملکیت شهری و روستایی و واگذاری زمین در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های روز روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و حتی ایجاد مهاجرت معکوس که حفظ جمعیت روستایی تولیدات داخلی را افزایش و کمک بزرگی در راستای اقتصاد مقاومتی می‌باشد از مهم‌ترین نتایج اقدامات انجام شده در روستا است.

طرح هادی در نیمی از روستاهای استان زنجان اجرا شد10 طرح هادی روستایی خراسان جنوبی با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور افتتاح شدافتتاح 5 طرح روستایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط استاندار تهران؛ 26 طرح هادی روستایی به بهره‌برداری رسید

رئیسی با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستا ادامه داد: تاکنون 888طرح تهیه و بازنگری شده که 615 طرح تهیه و 273 طرح بازنگری با اعتباری بالغ بر 342441 میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا تاکنون نیز 73 هزار و 932  جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده است، گفت: از ابتدا تاکنون 65809 سند روستایی و سند شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز  8123 در استان با همکاری اداره ثبت اسناد واملاک صادر شده است.

انتهای پیام/ز

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت