Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، با وجود آنکه آث میلان در آخرین بازی خود در فصل جاری سری آ موفق شد در خانه جنوا با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد ولی روسونری در حال حاضر با گذشت هفت هفته از فصل جدید تنها 9 امتیاز اندوخته و در رتبه سیزدهم جدول سری آ قرار دارد. این شرایط برای مدیران میلان و هوادارانش غیر قابل تحمل بوده و احتمال اخراج مارکو جامپائولو را بسیار افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، لوچانو اسپالتی، استفانو پیولی و حتی گنارو گتوزو، سرمربی سابق میلان گزینه‌های اصلی جانشینی جامپائولو هستند که مدیران باشگاه در حال بررسی آنها هستند.
با این‌حال به نظر می‌رسد اسپالتی و پیولی گزینه‌های اصلی برای جانشینی جامپائولو باشند و مدیران میلان تمایل کمتری به گنارو گتوزو دارند. اسکای اسپورتز ایتالیا با تایید این اخبار گفت مدیریت میلان در حال بررسی گزینه‌ها است و احتمال اخراج جامپائولو هر لحظه وجود دارد. بر اساس این گزارش احتمال بازگشت گتوزو به سن‌سیرو هم وجود دارد ولی این تنها در شرایطی ممکن خواهد بود که پائولو مالدینی ابتدا از باشگاه کناره‌گیری کند. دیگر رسانه‌های ایتالیایی از رودری گارسیا و کلودیو رانیری هم به عنوان گزینه‌های احتمالی میلان یاد کرده‌اند ولی بعید به نظر می‌رسد این شایعات چندان به واقعیت نزدیک باشد.

- بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل نیوکاسل که دیشب در زمین نیوکاسل اتفاق افتاد آلن شیرر و مارتین کیون ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس که به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی پخش‌کننده بازی حضور داشتند از وضعیت بسیار بد منچستریونایتد در فصل جاری ابراز نگرانی کرده و به خصوص به نمایش ناامیدکننده‌ی مارکوس راشفورد مهاجم این تیم اشاره کردند. اما علت ضعف شدید او را ضعف تیمی یونایتد دانسته و گفتند راشفورد به این دلیل ناکام است که یونایتد روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد.
راشفورد 21 ساله در فصل جاری با انتقاد شدید هواداران یونایتد مواجه بوده اما آلن شیرر و مارتین کیون از او دفاع کرده و گفتند علت ناکامی راشفورد، ضعف یونایتد بوده است. مارتین کیون، اسطوره آرسنال در این باره گفت: "یونایتد حالا فقط توپ‌ها را بلند برای راشفورد می‌فرستد. من برای او متاسفم چون این شرایط خیلی به ضرر او است. راشفورد کم کم از هم‌تیمی‌هایش ناامید شده و دیگر حتی در زمین تکان نمی‌خورد".
آلن شیرر، اسطوره تیم ملی انگلیس و نیوکاسل هم در این باره گفت: "من سالها است که یونایتدی به این بدی ندیده‌ام. نمی‌دانم کسی به راشفورد توصیه‌ای می‌کند یا نه ولی او در محوطه جریمه اصلا تکان نمی‌خورد و به این ترتیب مهار او برای مدافعین حریف خیلی ساده می‌شود. راشفورد این روزها حتما خیلی ناراحت است چون در تیمی بازی می‌کند که فوق‌العاده ضعیف است".

- عثمان دمبله به دلیل درگیری لفظی با داور و دریافت کارت قرمز، به احتمال فراوان دو بازی از همراهی بارسلونا محروم خواهد شد. بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با 4 گل موفق به شکست سویا شد تا به رده دوم لالیگا صعود کند. آبی اناری ها مسابقه را 9 نفره به اتمام رساندند چرا که دقیقه 88 بازی، عثمان دمبله و رونالد آرائوخو از داور کارت قرمز گرفتند. آرائوخو که اولین بازی خود برای بارسا را تجربه می کرد، تنها 13 دقیقه پس از ورود به زمین به دلیل خطا روی چیچاریتو که موقعیت مسلم گلزنی را از سویا می گرفت، کار قرمز دریافت کرد و عثمان دمبله نیز به دلیل اعتراض به اخراج آرائوخو اخراج شد. متئو لاهوز داور بازی در گزارش خود قید کرده است که دمبله به او گفته:«تو خیلی بد هستی، خیلی بد.»
معمولا در چنین شرایطی، بازیکن خاطی دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد و اگر معجزه ای رخ ندهد، دمبله دو بازی بعدی بارسا برابر ایبار و رئال مادرید را از دست خواهد داد که بدون شک خبر بدی برای ارنستو والورده(سرمربی) محسوب می شود. بارسلونا البته برای هر دو کارت قرمز دمبله و آرائوخو تقاضای فرجام داده و هر کاری خواهد کرد تا مجوز بازی دمبله برابر رئال را بگیرد. کمیته انضباطی روز چهارشنبه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

- ارنستو والورده پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل سویا از تصمیم داور بازی برای اخراج رونالد آرائوخو و همچنین عثمان دمبله در دقایق پایانی بازی انتقاد کرد. آرائوخو به دلیل خطا اخراج شد و دمبله هم به دلیل اعتراضش به داور با کارت زرد دوم مواجه شد. والورده گفته:«داور مسئول تصمیمات خودش است و باید به نظرش احترام گذاشت اما فکر نمی کنم اخراج دو بازیکن ما تصمیم درستی بود. برای آٰرائوخو متاسفم چون در نخستین بازی خودش اخراج شد. با تصمیم داور موافق نیستم. دلیل اخراج دمبله هم که مشخص نیست. دمبله هنوز اسپانیایی را خوب صحبت نمی کند بنابراین تعجب می کنم اگر حرف ناشایستی به داور زده باشد. هنوز با او حرف نزدم اما فکر نمی کنم با محرومیت بلندمدتی مواجه شود.»

- مصدومیت ستاره مصری لیورپول جدی نیست. باشگاه لیورپول اعلام کرده نتایج آزمایش ها نشان داده مچ پای محمد صلاح در جریان بازی با لسترسیتی دچار آسیب دیدگی جدی نشده است. صلاح در دقایق پایانی بازی با لستر پس از تکل بازیکن حریف احساس ناراحتی کرد و محبور به ترک زمین شد. با وجود جدی نبودن مصدومیت صلاح حضور او در بازی دو هفته آینده لیورپول مقابل منچستریونایتد هنوز مشخص نیست.

- آرسن ونگر عدم آمادگی جسمانی و ناتوانی منچستریونایتد جهت رقابت کردن برای قهرمانی در جام‌های بزرگ را دلیل افت عملکرد پل پوگبا در این تیم معرفی کرده است. به گزارش سایت گل، هافبک 26 ساله تیم ملی فرانسه به دلایل مختلف در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد، از ثبات کافی برخوردار نبوده است و حتی تابستان گذشته دنبال «چالشی جدید» می‌گشت. ونگر مجموع عوامل یاد شده را عامل عملکرد پر افت و خیز هموطنش می‌داند.
اول از همه فکر می‌کنم پل پوگبا از ابتدای فصل، هرگز به خاطر مصدومیت‌ها به طور کامل آماده نبوده است. او بازیکنی است که قدرت بدنی بسیار بالایی دارد ولی اکنون نسبت به این قدرت چندان مطمئن به نظر نمی‌رسد. نیاز به این دارد تا از نظر جسمانی کاملا آماده باشد. ضمنا وقتی مانع از جدایی بازیکنی جدایی طلب شوید، باید روند بازسازی روابط در پیش گرفته شود که اولین مرحله آن، افت عملکرد است. همچنین فکر می‌کنم در حال حاضر طوری رفتار می‌کند که انگار می‌داند منچستریونایتد تیمی نیست که برای قهرمانی رقابت کند. از آنطرف سد کردن راه او برای جدایی باعث شده است تا مجموع این دو به تضعیف عملکردش منجر شود.  
پوگبا در فصل 20-2019 شش بار برای یونایتد بازی کرده است ولی هنوز در انتظار اولین گل خود در فصل جدید به سر می‌برد. مصدومیت مچ پای او باعث شد تا از جدیدترین لیست تیم ملی فرانسه دور بماند. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محرومیت احتمالی دمبله ال کلاسیکو میلان جامپائولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو

کونسیسائو، آموریم و فونسکا گزینه های جدی هدایت میلان هستند

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغال پورتو ممکن است قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و به عنوان جانشین استفانو پیولی راهی میلان شود.

به گزارش مانوئله بایوکینی از اسکای و با تایید جانلوکا دی مارتزیو، میلان پس از بررسی مشخصات پائولو فونسکا، اخیرا با سرجیو کونسیسائو تماس گرفته است. به نظر می رسد سرمربی پورتو تمایل به ترک این باشگاه پرتغالی دارد. در واقع کونسیسائو گزینه محبوب پینتو داکوستا، رئیس قبلی پورتو بود و به همین دلیل قراردادش اخیرا تا 2028 تمدید شد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست پورتو، اکنون وضعیت او نیاز به حل و فصل شدن دارد. در قرارداد این مربی 49 ساله با دراگون بندی وجود دارد که در صورت فراهم نبودن شرایط همکاری او می تواند یک طرفه آن را فسخ کند. کونسیسائو به خاطر سبک بازی، تجربه بین المللی، شخصیت و مهارتش در رشد دادن جوانان یکی از گزینه های محبوب سران روسونری محسوب می شود.

گزینه جدی دیگر میلان روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون به حساب می آید. با این حال ورود او به میلان به ویژه از نظر مالی دشوارتر است. علاوه بر این، سرمربی 39 ساله تمایل به ماندن در پرتغال دارد مگر اینکه پیشنهاد فوق العاده ای از راه برسد. دی مارتزیو می گوید در حال حاضر هیچ تماسی بین باشگاه ایتالیایی و آموریم برقرار نشده است. تا امروز آنتونیو کونته و روبرتو دزربی نیز گزینه های میلان نبوده اند و مذاکراتی نیز با آنها وجود نداشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ