Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد ایلام گفت: این واحد با ایجاد پنج موکب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد ایلام گفت: با توجه به اینکه بیشترین حجم تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران صورت می‌گیرد، این دانشگاه پنج موکب جهت خدمت رسانی زائران حسینی برپا کرده و با تمام توان در خدمت آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی حیدری در تشریح موقعیت موکب‌های دانشگاه آزاد ایلام افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته یکی از این موکب‌ها در میدان اربعین شهر مهران واقع در نقطه صفر مرزی با محوریت بسیج دانشجویی راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام خاطرنشان کرد: همچنین جهت رفاه حال اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که از مرز مهران عبور می‌کنند، موکب پذیرایی، پارکینگ و اسکان موقت در محل دانشگاه آزاد اسلامی مهران آماده ارائه خدمت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های ارائه شده، شاهد افزایش چندبرابری حجم زائران نسبت به سال گذشته هستیم و همچنین با توجه به حضور صالحی آرا، رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد در مهران و تأکید وی بر افزایش حجم خدمات رسانی به زائران اربعین، طی روز‌های آینده همه امکانات دانشگاه آزاد مهران شامل کلاس‌های آموزشی، اداری، رفاهی و ... به محل اسکان موقت تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام گفت: در شهر دهلران و در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر نیز موکب دیگری شامل ایستگاه صلواتی، اسکان موقت و پارکینگ راه اندازی می‌شود و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد می‌توانند از امکانات فراهم شده استفاده کنند.

میرزایی حیدری ابراز کرد: در شهر ایلام نیز دو موکب راه اندازی می‌شود که شامل موکب شهید گمنام دانشگاه آزاد ایلام است که در محل این موکب علاوه بر پذیرایی و اسکان از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جهت شرکت در کنگره بزرگ اربعین دعوت می‌شود.

وی گفت: موکب دیگری نیز در مسیر ورودی شهر ایلام با محوریت بسیج کارکنان و در مجمع مواکب شهر ایلام جهت پذیرایی راه اندازی می‌شود.

میرزایی حیدری تصریح کرد: علاوه بر اقدامات فوق در محل همه مواکب دانشگاه آزاد ایلام اقدامات فرهنگی از جمله راهنمایی زائران، توزیع کاور تبلیغاتی با آرم دانشگاه، پخش زیارت نامه اربعین، پخش تراکت ویژه زیارت نیابتی شهدای مدافع حرم و... صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ایلام و شهر مهران به برکت حضور میلیونی زائران حسینی امروز به دروازه ورود به عتبات عالیات تبدیل شده و دانشگاه آزاد با هدایت و حمایت ولایتی، رئیس هیئت موسس و هیءت امنا و طهرانچی، رئیس دانشگاه در خدمت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین98 پیاده روی اربعین دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود

استاندار سمنان بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از هم اکنون برای اسکان مواکب اربعین اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور کامیون‌ها و همچنین اسکان مواکب چه در خاک عراق و چه در مرز مهران اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: اربعین یکی از بزرگترین همایش‌های جهان اسلام است و همگان به عشق و ارادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این استان افزود: در استان سمنان در ایام اربعین حسینی اقدامات و تمهیدات برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) اندیشیده می‌شود. همچنین در ایام صفر و در مناسبت‌های شهادتی این ماه نیز برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در دستور کار است.

شناسنامه دار کردن مواکب استان سمنان در دستور کار قرار گیرد

استاندار سمنان بر ضرورت شناسنامه دار کردن مواکب این استان تأکید کرد.

هاشمی افزود: شناسنامه دار کردن مواکب استان و همچنین به‌کارگیری اقدامات و امکانات در راستای تقویت موکب‌داران به منظور حضور پررنگ و موفق در پیاده‌روی اربعین حسینی در دستور کار باشد. برنامه‌ها و همچنین اقدامات در خصوص تسهیل هرچه بهتر حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، بر پایه مشارکت مردم اجرایی شود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد