Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:41:15 GMT

امنیت بزرگترین نتیجه فعالیت نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۹۹۷۴

امنیت بزرگترین نتیجه فعالیت نیروی انتظامی است

حجت الاسلام عباس امینی روز دوشنبه در آیین مشترک نیروهای مسلح شاهرود گفت: برای نظم و انتظام در کشور خیلی ها زحمت ، تلاش و جانفشانی می کنند یکی از موثرترین آنها که در همه زندگی مردم از جمله خانه، شهر، مرزها و عرصه های مختلف این نظم را برقرار می کند نیروی انتظامی است.

وی ازعملکرد نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: این نیرو در چهاردهه انقلاب و دوران دفاع مقدس ، مبارزه با اشرار، مبارزه در عرصه مواد مخدر و همچنین مبارزه با قاچاق کالا که اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده، جانفشانی و زحمت های زیادی متحمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بخشی از این نظم وامنیت  در همه دنیا وجود دارد، تصریح کرد: اگر کشوری بخواهد مردم آرامش و آسایش ببینند به طور طبیعی باید نظم و امنیت را برقرار سازد.

وی با بیان اینکه انقلاب و تربیت امام (ره) سرمشق همه ماست، اظهار داشت : بخشی از نظم و امنیت از اعتقادات دینی و استحکام مبانی اعتقادی و اخلاقی به دست می آید، این بخش فقط در نیروهای مسلح و مردم ما به برکت محرم و صفر و یادآوری انسان های خوب توسط  امام (ره) نهادینه شده است.

امینی ادامه داد: این بخش از امنیت را دنیا نمی تواند استحکام بخشد، چرا که ما عوامل آن از جمله شهدا، امامان معصوم ، فضائل و کراماتی که از وجود آنها می رسد را داریم.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: هر کشوری اگر بخواهند به نظم وامنیت همه جانبه دست پیدا کنند، جز با روی آوردن به دین ، وحی و اعتقاد به خدا راه دیگری ندارد.

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود هم در این آیین گفت: کار پلیس یکی از مشاغل حساس در هر کشور محسوب می شود و فعالیت پلیس زنجیره بسیار وسیعی از فعالیت ها از خرد تا کلان را در بر می گیرد.

وی افزود: توسعه گردشگری، کاهش حجم کار سازمان های قضایی، توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی، احساس امنیت روانی همه جامعه در سراسر کشور و کاهش هزینه های مستقیم و غیرمستقیم ناامنی، بخش کوچکی از دستاوردهای پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

 کریمی با اشاره به منویات رهبری مبنی براینکه با پلیس تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم ، تصریح کرد: تلاش ، کار ، کوشش و شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم بود این انقلاب را به ثبات رساند و وظیفه ما برای پاسداشت این ارزش ها کار جهادی است.

احمد خرم سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود هم گفت:  وجود سراسر شور ، نشاط و حماسه در این آیین غرور انگیز مرهون خون شهدا است نام و یاد آنها در کتاب سبز زندگی  و در تاریخ اندیشه ها همیشه ابدی است.

خرم با بیان اینکه بدون شک آرامش امروز جامعه شهروندی از وجود سبز نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی نتظامی  نشانه های سرافرازی را بر دوش دارد  و با تلاش و زحمت زیاد  بر ریشه های فساد تیشه می زند. 

وی تاکید کرد: بهره مندی از فناوری های نوین ، مدیران و نیروهایی که ویژگی برتر ادراکی ،دانش و ذهنی دارند به معنای واقعی پلیس هوشمند را برای کشور محقق کرده اند .

خرم با بیان اینکه پلیس در جامعه اسلامی با امانتداری اطلاعات و اسرار مردم امروزه موفق بوده ، افزود: نیروی انتظامی اعتماد حداکثری مردم را کسب کرده که مدال افتخار است،چرا که اعتماد از بزرگترین سرمایه های اجتماعی است.

۱۰۲۳/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شدند و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 748763

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان