Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا_ در راستای ایجاد تعاملات بین بخشی و به منظور افزایش هم افزایی دستگاه های مرتبط با موضوع کارآفرینی، نخستین نشست هم اندیشی اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، در این نشست سیاست های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ارائه خدمات حمایتی نرم و سخت از کسب و کار های نوپا در قالب طرح ملی کارآفرینی مهارت بنیان تشریح و مقرر شد ظرفیت های بالقوه و بالفعل دستگاه های مدعو در راستای اجرای این طرح ملی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان اعلام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امضای تفاهم نامه ای چند جانبه جهت ایجاد زنجیره حمایت از کسب و کار های نوپا توسط دستگاه های ذیربط از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می آمد.

این نشست با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری و مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان بسیج علمی پژوهشی و خبرگزاری علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است در سال رونق تولید، اجرای طرح ملی کارآفرینی مهارت بنیان در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیش بینی شده که در نقش شتاب دهنده تولید عمل می کند و بر اساس آن حمایت از افراد دارای ایده تجاری با استفاده از پتانسیل های ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها صورت خواهد پذیرفت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟