Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب اسرائیل بیتنا در مصاحبه‌ای با توهین به مقامات احزاب مختلف رژیم صهیونیستی، وزیر فرهنگ این رژیم را «حیوان» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در مصاحبه‌ای، خانم «مری رِگِو» وزیر فرهنگ این رژیم را «حیوان» توصیف کرد.

وی که با نشریه معاریو مصاحبه می‌کرد اظهارات تندی را علیه شخصیت‌های موثر در کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل آنکه لیبرمن وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی را حیوان توصیف کرده این بوده که وی اخیرا گفته بود افتخار می‌کند که تا کنون در تمام زندگی خود به هیچکدام از کتاب‌های نوشته شده توسط چخوف، نویسنده مشهور روسی دست نزده است.

لیبرمان در این مصاحبه «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه کنونی رژیم صهیونیستی را نیز «دروغگوی احساساتی» توصیف کرده و «آریه درعی» وزیر حزب شاس را نیز «خائن» دانست.

در پی توهین‌هایی که لیبرمن به این افراد انجام داد، روزنامه نگاری که با لیبرمن مصاحبه می‌کرد گفت: این برنامه در عید «غفران» پخش خواهد شد و از وی خواست تا از کسانی که به آن‌ها توهین کرده عذرخواهی کند که وی در پاسخ به این درخواست گفت: «همه‌شان به جهنم بروند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن رژیم صهیونیستی نابودی اسراییل بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد