Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:34:30 GMT

افزایش ۷۰ درصدی سفر هوایی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۹۴۰

افزایش ۷۰ درصدی سفر هوایی در بجنورد

مدیر فرودگاه بجنورد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۶ هزار و ۴۵۲ مسافر با پرواز وارد فرودگاه بجنورد شده و پنج هزار و ۸۱۱ مسافر نیز خراسان شمالی را به مقصد تهران ترک کرده‌اند.
سیدمهدی رزاز با بیان اینکه این جابه جایی ها در قالب ۱۹۰ پرواز انجام شده، اظهار داشت: در این مدت ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ تن بار نیز با پروازهای ورودی به بجنورد حمل شده و ۴۱.۴ تن بار نیز به تهران انتقال یافته که این ارقام نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۵۲ و ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیر فرودگاه بجنورد بر افزایش پروازها در این فرودگاه تاکید و اظهار داشت: امسال شرکت ایران‌ایر (هما) نیز نسبت به برقراری پروازهای خود در مسیر بجنورد - تهران اقدام کرده و بر اساس برنامه، این شرکت در هفته ۳ پرواز با هواپیمای ای.تی.آر ۷۲ در مسیر تهران بجنورد انجام می دهد.

هم اکنون هر هفته ۹ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - بجنورد از روز شنبه تا جمعه توسط شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر انجام می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

مجموع مسافران جابه جا شده این فرودگاه در سال گذشته، ۱۴ هزار و ۱۸۱ مسافر بود که این رقم در مقایسه با سال پیش از آن به کمتر از نصف رسیده بود.

۳۰۰۷/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز بجنورد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد